Monday, September 7, 2009

Lise-stil?

Jeg skal ind til byen på torsdag (i biografen med nogle veninder). Tror liiiige jeg må ind omkring Stof2000 og købe ind til denne:

Jeg er næsten færdig med Lises strømper, og fortalte Søren, at nu blev det hans tur til at få hjemmestrikkede strømper.

Søren: "Nææh - nej tak mor. Jeg vil altså helst bruge mine tennissokker......."

Det er altså ikke let at få lov til at lave noget til ham. Og det jeg laver, bliver i hvert fald ikke slidt.......

IN hos Søren er fodboldtrøjer - og helst med nummer og navn på.... Desværre er de umulige at "hjemmeproducere" for de der syntetiske trøjer koster det hvide ud af øjnene.....

6 comments:

Strikkeheksen said...

Så må du bare nyde ekstra meget, at du har en pige, der gerne vil bruge det du laver :-) Kan godt forstå, du gerne vil lave den "anorak", den er sej.

God tur i biffen :-)

Karin Grøn said...

Det er ikke nemt med de knægter. Min har heller ikke kunnet bruge ret meget af det, men det er fordi det er for varmt, for han sveder altid og har det drønvarmt. Til gengæld fryser datteren altid så det er ikke nemt at have dem med f.eks. i samme bil. Det er ikke engang bedre nu selvom de er 22 og 25. Suk

Tine said...

Det er da helt sikkert lige Lise-stil!

God fornøjelse i biografen :-)

Sylvia said...

Å, så flott hun er! Hun er heldig som har en så flittig mor.....som glemmer å låse døren, ja ja....;)

Nette said...

Ja, og så er de syntetiske! Jeg *hader* den lugt!

Hvad med hue og halvvanter? Mon ikke det er noget her til efteråret?

Det er en utrolig flot sag, du skal købe stof til. Men ved du, at fleece er mindst lige så syntetisk som fodboldtrøjerne?
Ja, det ved du selvfølgelig godt, men jeg har altid haft et problem med fleece. Jeg har engang, da jeg arbejdede i skovbørnehave, set hvor hurtigt sådan en kan gå op i flammer,- selvom den sidder på et barn. Og jeg er altså ret sikker på, det kun var en lille glød.

Helle : said...

Sikke er dejlig anorak, nyd du har Lise at strikke og sy til !