Sunday, July 1, 2007

Sommersløvsind...........

Tror jeg lider lidt at sommersløvsind - eller også trænger jeg bare til ferie. Nu er der kun én uge tilbage inden vi indleder 3 ugers sommerferie. Og vi glæder os alle 4 rigtig meget. Denne uge har været rigtig travl på arbejde, da mange gik på ferie. Har mest bare haft løst til at sove på sofaen om aftenen........ Så det er ikke blevet til meget strik eller andet. Jo - en kæmpe bunke vasketøj er strøget og kommet på plads. Men ligesom man er i bund - puf - en ny bunke dukker op! Havde ellers forventet at Lises sommerbluse var færdig, og jeg var igang med den fra USA + Mystery Stole (som jeg ikke engang har fået købt garn til!!). Jeg må indse, at tid er en mangelvare, og det bliver ikke anderledes. Lidt er det blevet til: 2 par bukser til Lise (mangler lige at så båndet fast forneden). Cowboybukserne kommer dog med en tur ind i Stof2000 i morgen. Blomsterne er krøbet i vask, således at de ikke rigtig hænger sammen med stikningerne. Hmfffff - spildt arbejde....

No comments: