Thursday, April 28, 2011

Rustik naturgarn i Blåbær

Jeg piskede af sted fra arbejde i dag, og omkring posthuset for at hente pakken med garn fra Ho Strik.
Jeg synes det er så smukt - mørkeblåt - lidt blankt af silken - og så med tynde tråde af lilla og mellemblåt. Jeg glæder mig til at slå masker op.

Lige nu står den dog på vaske- og strygetøj - findes der noget mere kedeligt? Jo - at gøre badeværelser rent.

Jeg gik amok på blonden til Camomille-tørklædet og fik den strikket færdig i går aftes (læs: jeg kom liiidt sent i seng), så jeg må gerne strikke kjole......

10 comments:

Birthe said...

super smukt garn og dejlig farve ... du bliver bestemt glad for kjolen , jeg strikkede den sidste år , dog i anden garn ...
God strikkelyst , når alt det kedelige er overstået ;-)
Birthe

Sylvia said...

Wow, lekkert garn, det ser jeg bare. Selv det ikke er helt min farge.
Ferdig med sjalet alt nå???? Du er en racer, Gitte.
Sove kan vi gjøre når vi er gamle!

Helle Mikkelsen said...

Flot farve og det garn er bare så smukt i alle farverne netop fordi det ikke er ens farvet, god strikkelyst med den fine kjole ;o)

Camilla said...

Hi hi , jeg ser det for mig, dig siddende halvsovende for at blive færdigt så man endelig må starte på noget nuy :-) Og sikke et lækkert projekt du skal igang med, farven er fantastisk!
Jeg er netop gået igang med blonden på min camomille nr.2, der er laaaang vej :-)

Lis said...

Det er da en utrolig flot farve du har valgt til den kjole.
Hæ, sikke en moral du har. Dejligt, at det ikke kun er mig, der skal gør noget færdig før man må gå igang med noget nyt.

God arbejdslyst med alt det kedelige, for så må du jo gå igang med kjolen.

Kh. Lis

Ellen said...

God fornøjelse med kjolen. Smuk farve. Ho strik besøger jeg jævnligt, jeg har ca 25 km. dertil,der er altid spændende garrn på hylderne. God aften.

KirstenK said...

Held og lykke med maskeopslagningen, når det kedelige vaske og strygejob er færdigt... Meget smuk blå farve!

Tine said...

Smukt garn!
Ærgeligt jeg ikke får det at se imorgen :-(

Haha...Du sagde da ellers at du ikke ville sidde op om natten og strikke tørklædet!!
Men, man har vel et standpunkt.......

Håber i alle får en fantastisk hyggelig dag imorgen. Hils dem alle fra mig.

nynne said...

Fedt garn til en smuk kjole

Fru Kahr said...

Det ser godt nok spændende ud med dit nye projekt:-)