Tuesday, March 27, 2012

Noget i sommerrødt....

Vi har spist aftensmad udenfor 3 aftener i træk (med trøjer og tæpper). Nu lover de koldere igen - men hvor har det være skønt at nyde de første dage på terrassen. Jeg tror på en super sommer.


Jeg er begyndt på Isolde fra Lisa Renners bog Close. Det kan være at den forandre sig til Desdemona (samme model bare uden ærmer). Jeg har ikke garn nok til Isolda - så udkommet afhænger af om den røde farve stadig findes i den lokale garnbutik, og om indfarvningen ligger tæt på.


Det kan da ikke være et æggeur! Det må hedde et kageur :-) Fandt det i Netto og måtte eje.......

8 comments:

Kirsten Amstrup said...

Isolde eller Desdemona - smuk bliver den i en dejlig farve.
Det har rigtignok været nogle forrygende forårsdage, gid du får ret i din forudsigelse om sommerens kvalitet.

Lin said...

Desdemona, ikke dårligt hihi. Den model er så skøn at ærmer eller ikke ærmer, så bliver den fantastisk.
Spise udenfor, hvor skønt. Jeg håber sandelig at du har ret i at det bliver en skøn sommer, for sidste sommer var lidt af et flop vejrmæssigt. Varmen er også kommet hertil, men dog ikke til at kunne sidde ude om aftenen. Dejligt at I nyder det.
Knus

Uldbegavet said...

Uanset om det bliver den ene eller den anden, bliver den skøn og vil være perfekt til dig.
Vejret har været helt vidunderligt, det har vi trængt til længe.

Tineke said...

Den bliver skøn i den farve, mums!

Sylvia said...

Deilige farge. RØDT!
Og den ser helt fantastisk ut!!!
YES, du skal definitivt strikke den kjolen som jeg strikker på nå, Gitte. Den vil kle deg.
Nå skal jeg legge ut ved bysten, og må stole på meg selv, for det står ingenting om det i oppskriften, men jeg må jo få plass til mine antributter også.
Ellers tror jeg kanskje jeg må strikke den boleroen i boken fra deg, så jeg kan ha varme på ermene og skuldrene til vinteren. Kjolen skal jeg bruke hele året, har jeg funnet ut!!!!

Lea said...

Den bliver så lækker i rød og modellen er garanteret et hit til dig - med eller uden ærmer!

Strikkeheksen said...

Hold da op, Gitte, hvad går der af dig? Du er da ved at udvide farveskalaen ;-) Den bliver smuk i den farve, ingen tvivl om det og du bliver smuk :-)

Ha´ en god weekend :-)

Helle said...

Jeg har Isolde liggende i en kurve et eller annet sted. tror jeg kun mangler litt på den siste armen og kanten. Ble ikke ferdig med den før sommeren var "slutt", men har planer om å finne den frem igjen. Modellen er helt nydelig.