Saturday, June 23, 2007

Den lille sorte

I bogen fra USA "Runway Knits" er der bl.a. den lille sorte kjole, som jeg er helt syg med. Vil frygtelig gerne igang med at strikke den. Den er strikket i bomuld. Jeg har aldrig strikket hverke nederdel eller kjole, og er lidt bange for om en strikket kjole - især i bomuld - gir' sig, så der er "numseaftryk" når man rejser sig efter at have siddet ned, hvad man jo gør flere gang om dagen (altså sidder ned)...... Nå - under alle omstændigheder skal det prøves, jeg er bare i tvivl om jeg skal vælge bomuld eller uld? Skal dog lige strikke Lises sommertrøje, og den bluse fra bogen, som jeg oprindeligt havde bestilt garn til.

1 comment:

Unknown said...

Flot kjole. Jeg tror at jeg vilde vælge uld eller en uld/silke-blanding. Jeg ville ligesom dig frygte at der kommer "numse" i kjolen og at den bliver tung og slasket i bomuld.
Glæder mig til at se resultatet.
/Tris