Sunday, September 23, 2007

Hverdag igen!

Så er det næsten hverdag igen. Vi kom hjem i går fra Kreta efter en uges dejlig ferie. Vi havde perfekt vejr - lidt over 30 grader om dagen og omkring 25 grader om aftenen. Ungerne har stort set "ligget i blød" hele ugen. Vi startede dagene med morgenmad på værelset, og så til stranden. Hjem sidst på eftermiddagen for at slappe af på hotellet, hvor Søren og Lise fortsatte badningen i swimmingpoolen. Derefter ud at spise - de fleste aftener på en restaurent helt ned til havet - dejligt. Vi har leget, spillet strandtennis, bold m.v. Der er spist et utal af is, og antallet af grøntsager har været minimalt ;-) Søren skulle lave lektier - læse hver dag samt lave opgaver i regne- og danskbog. Det var ikke helt let at holde ham til ilden, men det lykkedes nogenlunde. Jeg fik læst mine bøger, og strikket en del ved stranden. Det med bøgerne gik lidt ud over min nattensøvn, og strikketøjet (Neiman) er skyld i at både Jørgen og jeg en aften fik en masse myggestik. Jeg skulle tage ind til taljen på blusen - og var derfor nødt til at tænde lyset ude på terassen. Derefter købte vi myggelys, og jeg strikkede i sort garn stort set i mørke, men det gik........... Til januar booker vi sommerferien til Kreta!!!!

1 comment:

Jane said...

Hej Gitte
Jeg har tagget dig. Håber du har lyst at lege med