Friday, October 5, 2007

Afhængig!!!

Vi har store PC-problemer, primært med internettet, og det har nærmest været umuligt for mig at logge ind på min hjemmeside. Jamen - det er jo ganske forfærdigligt, hvor afhængig man er af den tingest. Hjemmesider, nyheder, tv-programmer, vejrudsigten - alt info hentes via PC'en. Til november får vi ny, så denne skal bare holde en måned til 1½ endnu. Der er lys forude. Sådan noget skal bare virke! Jeg har stadig gang i Neimann - et virkeligt dejligt stykke strikketøj. Kan godt lide de udenlandske strikkeopskrifter, der er med talje! Måske en mere efter samme skabelon. Glæde mig til denne weekend, der er uden egentlige planer - måske der for en gangs skyld er tid til en skovtur. Målet er at få Lises trøje strikket færdig - og evt. få klippet og syet foeret sammen, og så at strikke videre på Neimann. Har indkøbt Arwetta til "Cardigan som i 40'erne". Jeg kom nemlig til at købe nye røde sko ;-) - og manglede lige en rød cardigan. Projektet blev egentlig indkøbt til Kreta-turen, og garnet bestilt hjem i huj og hast. Men - ak og ve - farven er i mine øje ikke rigtig rød - nærmere mørk pink. Passer slet ikke til mit røde hår - ÆV.

2 comments:

Karina said...

Afhængigheden er kommet for at blive. Vi havde 14 dage i sommerferien hvor vi var uden netforbindelse pga. overgang fra en arbejdsgiverbetalt forbindelse til en anden. Føj, for en ulykke. Vi kunne stort set ingenting, og var ret handlingslammede. Først der gik det op for mig hvor meget jeg bruger nettet i dagligdagen.
God weekend
Karina

Anonymous said...

Hej Gitte - hvor har jeg dog nydt din blog her til morgen - med en kop kaffe og fred og ro omkring mig (sålænge det varer). Jeg føler mig mere end beæret over at du har linket til en af mine striksager i et tidligere indlæg... måske jeg skulle få den færdigmonteret... det er altid mit største problem.. jeg har en stor kurvfuld med projekter der bare mangler montering.. nu må jeg tage mig sammen.. god søndag til dig min ven