Sunday, January 6, 2008

Startet 2003 - afsluttet 2008

Bluse + bukser var egentlig til naboens datter. Det meste blev syet på barselsorlov i tiden lige inden vi fik Lise - men da hun først så dagens lys betød det stop for alle aktiviteter. Hun var en urolig lille sjæl, der kun sov til middag i sin mors arme - så helt anderledes end storebror, der lynhurtigt sov 6 timer om natten og hver dag sov til middag i barnevognen fra kl. 11.00 og ca. 3 timer frem! Til gengæld fik jeg så læst en masse, for et eller andet skulle jeg jo foretage mig mens jeg sad der og sad. Lise havde en fin kravlegård (egentlig et frygteligt udtryk) med alt mulig tingel tangel, men hun så det aldrig, for hver gang hun blev lagt der så lukkede hun øjnene og skreg, hvad hun iøvrigt også gjorde hver aften, uansat om hun var på arm eller ej. Jow - hyggeligt - det var det. Godt hun kom som nr. 2 ;-) Skrigeriet forsvandt i ca. 6 måneders alderen, da hun selv kunne sidde op, og opleve verden. Og nu er hun og storebror jo selvfølgelig verdens dejligste unger.

5 comments:

hanneb said...

Hvor er hun sød i sit fine nye tøj. Dejligt at ha' noget på lager:)

Ulla V. said...

Hun ser ud til at være en dejlig pige der gerne vil opleve verden...Det lyser næsten ud af hendes øjne.

Og flot ser hun ud i sit nye sæt. Skønt at det er lavet stort og ligger og venter. Jeg har mere end én gang oplevet samme situation med modsatte fortegn!

Ulla V. said...

Jeg mente VAR lavet stort og lå og ventede...Det må være den guitarmusik der synger i mine ører!!

Gitte said...

Hanne B _ Tak. Jeg fandt det også kun fordi jeg ledte efter noget andet i stofbunken. Havde da rent glemt det.

Hende er der absolut gang i. En rigtig gavtyv.

Har også flere gange strikket noget, som jeg ikke fik taget mig sammen til at sy sammen....... Og så ender det bare som spildt arbejde - ærgeligt!
Guitarmusik - lyder spændende. Akkompagnement til strikning af Cobblestone?

Anonymous said...

Du er simpelthen så flittig - jeg bliver helt forpustet. Hvor er din sweater blevet flot.. og sikke skønne unger du har. Mange glade hilsner fra Ærø