Saturday, March 22, 2008

Påskeglæde

I onsdags var jeg på posthuset for at hente 2 pakker. Den ene var fra Ulla/lille-ursus til Lise. Vi var meget spændte på indholdet, som Lise havde "vundet" i Ullas helt specielle "Den-sødeste-smilende- pige-på-5-år-som-elsker-lyserødt-allermest-konkurrence". I pakken lå denne fantastiske lyserøde kagenederdel. Både Lise og jeg er vilde med den. TUSIND TAK - ULLA.

Denne anden pakke var til mig fra Operation Påskeglad/Maria med lækkert chokoladeæg, en lille fin æske - og ikke mindst et 2-siders brev!

Jeg er da glad for at jeg i det mindste puttede et hurtigt påskekort med min pakke, men et 2-siders brev kan jeg godt nok ikke leve op til. Synes det var så hyggeligt med brevet, så bliver der en ny "operation" i 2009, er målet herfra helt sikkert at bidrag med lidt skreven tekst til pakken.

2 comments:

Ulla V. said...

Hvor ser hun altså bare sød ud...og med et dejligt grin over hele hovedet. Og den passer hende fint i størrelsen.

Du var ikke så lidt heldig i påskelegen - næste år må jeg prøve....

Gitte said...

Den nederdel skal nok blive sommerens hit i Lises klædeskab ;-)

Det er da lidt hyggeligt at få pakker.