Saturday, July 26, 2008

Mad med mere

REKLAME: Så Camilla Plum med "Boller af stål" den anden dag. Blev fasineret af hendes "nix pille brød" - måtte prøves. Og - det er meget let, kræver bare 18 timers hævetid. Jeg har ikke en gryde, der egner sig, men anvender istedet en springeform med bagepapir (uden låg), og så blander jeg groft italiensk mel, durummel og almindelig hvedemel i dejen. Uhmmmmm. Jeg får helt lyst til at tilmelde mig hendes bagekursus.

Fra Ulla har jeg fået the “Guide Michalak’s Vier Sterne Blog” award.
Den kommer oprindeligt her fra, og forfatteren skriver at The Guide Michalak Vier Sterne Blog er til blogs, som er kreative og unike.
Hold da op Ulla - er ikke helt sikker på at jeg lever op til det - tusind tak........
Jeg synes altid det er frygtelig vanskeligt at give den slags videre, for hvem skal man dog vælge .......

Liselotte - jeg ved at du ikke bryder dig om den slags, og måske opdager du slet ikke at du har fået den, men - jeg starter og slutter min dag med et kik på din blog ;-)
Hanne - fordi det var hos dig jeg fandt opskriften på FLS - og så bl.a. også for dit fantastiske sjal. Glæder mig til at se næste billede
Britt - for dine mange idéer - og ikke mindst nye links på nettet. Det var også hos Britt at jeg opdagede Ravelympics-2008. Slå masker op den 8. august under åbningshøjtideligheden (vil ikke undlade at gøre opmærksom på, at der sidder jeg på Kreta) og afslut strikke/hækletøjet d. 24. august når den olympiske flamme slukkes......Jeg er tilmeldt ;-)

OG - så er der rigtig mange andre dejlige blogs - danske, norske og engelske - som jeg forsøger at følge med i ;-) Det er jo efterhånden et meget tidskrævende arbejde!

5 comments:

Fru Kahr said...

Det brød ser vel nok lækkert ud. Det må jeg vist prøve - jeg mangler jo også lidt til fryseren....

Liselotte said...

Jo, jeg ser skam, at jeg har fået den - og tusinde tak, men du har sikkert læst min forklaring på hvorfor jeg ikke flager med den. Alligevel skal du have tusinde tak for den og fortsat rigtig god weekend :-)

Gitte said...

Fru Kahr - det kan ihvertfald anbefales, og det er altid godt med noget i fryseren.

Liselotte - Jeps - har læst din forklaring. Er glad for at du alligevel "så" den ;-) også god weekend til dig.

Tine said...

Tillykke med din award.
Den er velfortjent.
Jeg nyder altid at læse dine tanker og se hvad dine flittige hænder har frembragt.
Og nogle rigtig gode blogs, du har valgt at give den videre til.

Gitte said...

Tusind tak Tine ;-)