Sunday, January 18, 2009

Nye puder

Sofaen har fået nye puder. De gamle var slidte og gået lidt i stykker i hjørnerne, så det var tiltængt.

Stoffet af fra "Stof og Stil" - (købt på postodre - synes selv at jeg var lidt modig). Jeg blev rigtig glad da jeg pakkede ud, for det svarer helt til forventningerne. Rigtig smukt møbelstof med struktur i vævningen. Er ganske godt tilfreds med resultatet.

I eftermiddag er det min tur til at få besøg af en flok "strikkeglade/gale" kvinder. Glæder mig rigtig meget.

3 comments:

Tine said...

Fine puder.

Godt at stoffet var som du ønskede.
Man kan godt være uheldig når man bestiller hos dem.
Det har jeg prøvet.

Ses i eftermiddag.

Nette said...
This comment has been removed by the author.
Nette said...

Huh, jeg har endnu ikke bestilt stof, og når jeg endelig bestiller garn over nettet, er det med is i maven. Er så nervøs for at billedet snyder mig.
Godt det gik godt for dig, og herfra ser puserne fine ud.

Det lyder hyggeligt med strikkebesøg. God fornøjelse. :-)

(Jeg slettede første forsøg pga. en slem slem tastefejl, jeg havde overset) :-)