Wednesday, July 7, 2010

Mindre druk - flere kys ;-)

Jeg strikker begrænset. Der er gang i et par ærmer til dropsmodellen og i Zinzin. Skiltet fik Lise med hjem fra Tunø - lidt tidligt at gå rundt med sådan et - men på den anden side.....
Uha - som jeg efterhånden er klar til ferie. Fredag er sidste dag på arbejde, og så er der dømt ferie i 3 uger. Hold da op hvor jeg glæder mig. Denne uge er lidt anderledes i og med at ungerne går på sportsskole og først skal afleveres mellem kl. 9 og 10. Vi har nogle dejligte, rolige og lidt sene morgener.
På skolen prøver de alle mulige ting. Søren har været ude at sejle i kajak, og de spiller fodbold, rundbold, stikbold, laver parkour, klatrer, prøver karate og meget andet. Det er nogle meget glade og svedige børn vi henter - der sover rigtig godt om natten ;-)

6 comments:

Sigrid S. Eriksen said...

Herlig overskrift - troede egentligt at det dækkede over et indlæg om de nye anbefalinger - men dette var da meget sjovere. Håber at hun får rigtigt mange kys på sportsskolen - de er jo bivirkningsfrie ;-)

Irene said...

Den overskrift trækker læsere:-)
De ser da også så glade ud dine børn. Kan godt forstå du glæder dig til ferien:-)

Tine said...

Uh, jeg glæder mig også til ferie.
Det er meget snart...kun lige 6 arbejdsdage endnu :-)

Lyder spændende, det der sportsskole. Herligt at prøve så mange forskellige ting.

Helle sagde i lørdags, at de holder fødselsdag for Rasmus d. 7, så det ramler ikke. Du må hilse dem alle, især bjergkongen ;-)

KirstenK said...

Det du kalder begrænset strik, er for vi andre turbo-strik!
Kan kun tilslutte mig sloganet om mindre druk og flere kys!

Kludemutter said...

De ser nu meget frisk ud på billede ;)

Spændene at få afprøvet nogle ting.

Yt.

Sylvia said...

Å, du er heldig. Jeg har ferie om 2 uker, og da går turen til København. Ungene gleder seg nesten mer enn oss!!!! Så håper jeg været holder!
Sophia har vært på rideleir hele uken, men kommer hjem i dag. Det er fint at de kan dra på div. kurs og sommeraktiviteter, så blir ikke sommeren så lang for dem, når vi jobber.
God ferie, Gitte! Knus.