Saturday, January 22, 2011

Kjoler - en med bånd og en med blonde

Jeg havde god tid i går aftes. Søren var til natbadminton i klubben og skulle først hentes kl. 02.00 i nat. Det gjalt om at holde et højt aktivitetsniveau, så jeg ikke faldt i søvn på sofaen. Jørgen holdt mig med selskab, så vi sover sikker godt i aften.

Jeg fik langt om længe syet bånd på kanten af Ceciliakjolen. Håber det virker.


Jeg fik strikket blondestykkerne for neden til den sorte kjole strikket færdig, og fik dem sat på rundtpind, så kjolen er klar til strik derudaf i dag. For - der er nemlig ikke tid til at tælle masker og mønster, når man skal være sammen med resten af strikkeklubben.


Jeg bliver hentet lige om lidt af Berit, og så går turen mod nord op til Lene. Ih - hvor jeg glæder mig.

2 comments:

Tine said...

Ja, hvem glæder sig ikke, til sådan et selskab :-)

Så effektiv du har været i nat!

Ses lige om lidt!

Lin said...

Jeg ved I kommer til at raahygge. Hehe, I kan vaere glade for jeg ikke bor i naerheden, for jeg havde inviteret mig selv!!!!!!!!!