Tuesday, March 8, 2011

Fanget i retriller

Sidder hun mon fast i en rille? Jo - det kan man vist godt sige - altså retriller. Der sker slet ikke noget nyt her på "kanalen"!


Camomille nr. 2 er i proces - og nr. 3. er i tankerne (gråt). Nr. 4 skal være færdigt til maj - måske? som en gave. Der kommer dog sikker et par projekter ind imellem.

Jeg regner snarest med at få en tilbagemelding fra fødselaren om man måske kunne ønske sig et - og evt. i råhvidt i stil med dette, eller om en anden farve er at foretrække?

19 comments:

Strikkeheksen said...

Hi, hi - du er da også bare gået helt i hak, men de er også bare så lækre, når de er færdige - den helt rigtige facon og størrelse til at slynge om halsen eller bruge som sjal :-)

Underligt, men din Camomille 2 ser grå ud på billedet, men den er vel råhvid? Det er sgi´ ikke altid let at styre de kameraer - måske vi skulle sætte os ind i det med hvidbalancen som Ann og søn har forsøgt at lære os ;-)

Gitte said...

Der er en grå tone i den ene råhvide tråd - så det er ikke helt ved siden af, men - ellers ja, så har du helt ret ;-)
Jeg er bare ikke ret god til teknikbeskrivelser af nogen art - der skal bare være en knappe at trykke på!!!!

Camilla said...

Jeg er vildt imponeret! For det første fordi jeg ELSKER camomille, for det andet fordi I strikke så hurtigt!! Jeg har et camomille 2 i tankerne, men jeg ved slet ikke hvornår nr 1 er færdig :-)

Tillykke med din meget meget smukke hvide udgave Gitte, den er jeg meget vildt med!

Lin said...

Det sjal er bare saa laekkert. Dejlig graa/hvid. Jeg er som dig hvad kameraer angaar. Bare tryk paa knappen. Hoensene faar taender inden jeg bliver teknisk anlagt hihi.

KirstenK said...

Det ser blødt og lækkert ud...Sikke en fart du har på de strikkepinde der...hatten af for det!

Marianne said...

Hold da op, hvor gemmer du din maskine henne ;o))
Det er rigtig rigtig flot det sjal.

Pia said...

Nej hvor er du hurtig. Jeg er end ikke engang halvvejs med mit. Det er rigtig flot i den farve.

Irene said...

Lækkert,lækkert,lækkert Camomille:-)

Strikkefuglen said...

Rille efter rille men hvor er det bare flot ;-) Mon alle opskrifter er udsolgte.... Håber snart at finde en.

Vibekes lille ullne said...

Superfine sjal både det sorte og det hvite! Har veldig lyst til å strikke et selv, men mønsteret er så vanskelig å få tak i her i Norge. Ha en fin uke! :)

Louise said...

Smukt smukt med smukt på:-). Jeg må se at ha fat på den bog!

Frujensensunikum said...

Uha uha hvor det kører derud af med Camomille alle dine modeller er skønne, men den råhvide er meget smuk på en anden måde.
kh Jane

Frujensensunikum said...

Uha uha hvor det kører derud af med Camomille alle dine modeller er skønne, men den råhvide er meget smuk på en anden måde.
kh Jane

Tine said...

Hvor er din nye camomille blevet flot!
Jeg er imponeret over hvor hurtigt du (og andre) kan strikke det.
Og at i har lyst til at strikke det igen :-)
Jeg syntes den var kedelig at strikke.
Men sådan er vi da heldigvis forskellige :-)

Helle : said...

Skøn skøn farve du bliver glad for det!

Berit said...

Gisp, har du allerede strikket nr. 2!?!

Det er jo bare et lækkert sjal.

Anonymous said...

Tja, men det gør vel ikke noget, når det er en god rille, du er havnet i?

Smukt sjal er det jo!

Sylvia said...

Et riktig flott sjal er det, og jeg ser dere er mange som strikker det. Kanskje jeg kan begynne på et på Fanø, så setter du meg i gang?
Jeg gleder meg til å treffe deg og dine strikkevenninner der. Og vi må vel ha en vinaften sammen også, ik`?

Gitte said...

Sylvia - jeg glæder mig også rigtig meget til at møde dig ;-)
Et eller andet drikkeligt må vi altså mødes til!!!