Wednesday, May 11, 2011

Endnu en Fifi

Garnet skal åbenbart anvendes alle gode gange 3 hos mig lige p.t. Det startede med en sommertop sidste år, derefter den lille sommervest fra Hendes verden, som også er blevet trævlet op. Istedet strikkes en Fifi. Jeg har været/er rigtig glad for den råhvide version, jeg lavede sidste sommer, så hvorfor ikke en til?
Har lige opdaget en fejl, så hele aftenens strikkeri er trævlet op. Synes at al den genbrug af garn er ved at blive lidt for meget ;-) Det ødelægger jo fuldstændig behovet for noget nyt!

7 comments:

Berit said...

Tag en dyyyyb indånding og strik troligt videre, for Fifi nr. 2 ser ud til at blive lækker!

Man må da sige, at du får glæde af dit garn for tiden, men jeg håber, du kommer videre uden problemer.

Camilla said...

Og du siger at jeg er en hurtig-strikker :-) ha ha, du er vist den hurtigste af alle :-)
Fifi ser ellers lækker ud!!

Birthe said...

Velkommen i klubben for optrevling ha-ha , jeg syntes bestemt også at det er sjovere at strikke opad og og ikke nedad ..... måtte trvle min kjole op i aftes .
Men det er et fint mønster der er på din fifi :-)
Ha en god dag .
Birthe

Sylvia said...

Den ser lekker ut, men opptrevling er ikke gøy!
Du fortjener en runde i en garnbutikk, der du kan kjøpe inn nytt garn. ja, det gjør du såmenn!!

hanneb said...

Det sparer da også på garnbudgettet:-) Ser lækkert ud!

Fru Kahr said...

Jeg kan godt forstå, at du har brug for en Fifi nr. 2, for den første var jo yderst vellykket.

Tine said...

Hvor bliver den fin!
Og hvis du er så glad for nr.1 så er jeg sikker på du bliver endnu mere glad for denne.
Og så bruger du jo af lageret. Det er heller ikke så dårligt :-)