Monday, September 17, 2012

Oh ve, Oh skræk - garnmangel......

Jeg har ikke nok af den mørkeblå Uld/Cashmere 80/20 (28/4), købt hos Garnudsalg. Jeg strikker af resterne fra en cardigan, og faktisk troede jeg der var rigeligt til hele kjolen - men nej! jeg kommer til at mangle 100-200 gr.


Desværre findes farven ikke længere i netbutikken. Så - har du en rest/et par nøgler du vil sælge, så skriv en kommentar eller send en mail. Indfarvning er ikke så vigtig, da jeg strikker med 2 tråde.


Jeg ringer også til Kenneth i morgen for at høre, om der da ikke skulle gemme sig et lille nøgle på lageret....... Lige nu er jeg optimist.

I går aftes hjalp mand og søn igang med at vinde garn op. Jeg havde først strikket den retstrikkede kant forneden med 3 tråde, hvilket blev alt for stort/voldsomt. Hold da op - sådan en 13 årig dreng - han har absolut ikke naturlige talenter for garnvinding. Trods problemer, resulterede det i 3 små nøgler garn, og lige nu er der ikke plads til spild.......

10 comments:

annelises kreativiteter said...

Den bliver bare så flot. Håber at der er en eller anden som ligger inde med farven.

Laila-H said...

Jeg prøver lige at tjekke i morgen. Jeg har i hvert fald købt noget, så det skal bare findes

Lydert said...

Hvor er det ærgerligt, håber du finder det, du skal bruge

Eva said...

Uh en gyser, - men mon ikke der findes hjælp?

Ulla Reiche said...

Sender masser af gode tanker. Kan desværre ikke hjælpe, men håber det lykkes for dig.

Kh

Ulla

Laura said...

Jeg tror jeg kan hjælpe dig, hvis Kenneth ikke kan. Jeg er ikke lige hjemme, men tror jeg har mindst 200 g. Jeg kan kontaktes på lauramors@gmail.com.

Gitte said...

Kenneth / Garnudsalg har udsolgt! Så Laila-H og Laura - jeg satser på jer....

Sylvia said...

Heisann Gitte
Jammen er du igang med mange flotte strikkerier! Og flere av dem har du strikket før, men i andre farger. Du er jo helt utrulig!!!
Ho ho, jeg lo da jeg leste om klokkeblomsten krøp oppover.....Kanskje du kan legge inn lodd nedert på kanten, he he ;)
Jeg har lagt på meg for mye dette siste året, så jeg ser ikke pen ut i min klokkeblomst. Det hjelper jo ikke når jeg ferierer hele tiden, og nyter altfor god mat :)
Lykke til med garnet du mangler, men det ser ut til at du får tak i nok........

Helle said...

Så utrolig ergerlig å oppdage sånn midt i arbeidet. Krysser fingrene for at du får tak id et du trenger.

Karen S, Lykkefanten said...

Skrækken over dem alle!!!
Uh, hvor jeg håber, der er nogen, der kan hjælpe dig, for den vil blive så flot, så flot!