Thursday, February 1, 2007

Wicked - 123knit

Og sidst men ikke mindst - garn til Wicked er modtaget fra Nanna, 123Knit. Isblå kidmohair og blåmeleret admiral bambus. Ser så flot ud. Garnet afventer vinterferie i "sommer"hus. Ih, hvor jeg og resten af familien glæder os. Der skal plaskes meget i badeland og gås ture ved stranden, så jeg kan få fred til strikketøjet om aftenen - forhåbentlig til en god film.

Har aldrig strikket efter andet end danske opskrifter før, men har fundet forskellige "strikkeforkortelsesoversættelser" på nettet, så mon ikke det går.

2 comments:

Nanna said...

Hej Gitte

Her må jeg vist hellere følge med, så jeg kan se hvordan Wicked bliver ;-) Du er velkommen til at maile, hvis du skal bruge hjælp til de engelske strikkegloser...

Kh Nanna

Julie said...

Hej Gitte,
Jeg har også downloadet Wicked og har også originalgarnet, jeg skal bare lige finde det rigtige tidspunkt at begynde på ;-)

KH Julie