Tuesday, February 27, 2007

Wicked skrider frem

- men - langsomt! Kom i gang i vinterferien. Der blev nu ikke tid til så meget strikken, som jeg havde forventet. Der skulle jo bades, gås ture ved vandet, bowles, spilles badminton, kort og vendespil og meget andet. - Og jeg fik læst Dan Browns bog Morderisk bedrag. God! P.t. har jeg det lidt svært med fremdriften - har egentlig lyst til at starte på noget nyt - men - den skal være færdig, inden der købes garn til næste projekt (eller tager fat på lageret). Håber den bliver så god, at jeg kan strikke en i bomuld til sommer. Har dog svært ved at bedømme størrelsen, og det der med strikkeprøver er jo ikke lige mig ;-)

- Og i går aftes tog jeg mig endelig sammen til at sy knapper i den røde trøje til Lise. Egentlig skulle billedet kun omfatte Lise i trøjen, men motivet blev udvidet. Fik næsten også syet den grå vest sammen, således jeg nu kun mangler at hækle kanter. Jow, jow - det går fremad.....

Iøvrigt er de grå benvarmere ikke set siden hun fik dem på - helt nystrikket - i børnehaven for ca. 3 uger siden!!!!!!!!

No comments: