Monday, June 11, 2007

Stille og roligt i sommervarmen

skrider Green Gable frem. Har lidt problemer med navnet grundet den lyseblå farve, så jeg kalder den Blue Sky ;-) Garnet (Merci) er utrolig dejligt at strikke i. Må tilstå at jeg istedet for at ligge og stege i solen i går, sad under parasollen sammen med min datter og hyggede. Jeg strikkede og læste lidt, og Lise slappede af efter en spændende lørdag, hvor vi var på besøg hos nogle venner, der også var babysittere for nevøer og niecer, så ialt 7 børn i alderen 4-8 rendte rundt på en gård på landet og havde det rigtigt sjovt. Ja - selv vores hund (på næsten 1 år) var i går fuldstændig flad efter aktiv leg med deres hundehvalp. Tog mig også sammen til at klippe 2 stk. nederdel - en til Lise og en til mig. Jeg fik dog ikke gang i symaskinen i går.

1 comment:

Karina said...

Det var da noget af en grim oplevelse med bilen, men heldig at det ikke gik ud over nogen. Din Green Gable bliver rigtig fin, også selvom den er lyseblå. Jeg har stadig ikke fundet det rigtige garn at strikke den i, men Merci var da en oplagt mulighed.
God søndag
Karina