Friday, May 2, 2008

Kædebrev ?

Jeg er blevet helt bidt af at hækle små firkanter. Foregår nu i det Drops Alpaca, jeg havde liggende. Skal have købt et par nøgler mere i andre farver - stærke farve, som står flot til sort. Jørgen foreslog at jeg gør som i Matador, hvor konsulinde Holm er med i et kædebrev, hvor man skal hækle lapper til et slumretæppe og sende til de øverste 4 damer på listen, og så gerne skulle ende op med stort antal firkanter. Måske ikke så dårlig en idé endda!

Lises taske er færdig. Hun har syet rigtig meget selv. Jeg har hjulpet lidt rundt i hjørnerne og med knappen, og så er det altså lidt svært ikke at have dobbelt tråd...... Nålen smutter hele tiden af. Jeg var en MEGET tålmodig mor ;-) Jeg har lovet hende et kit til - både til hende og hendes veninde som kommer i dag.
Der var ellers noget af et kiks i går. Jeg havde da helt styr på den forlængede weekends planer...... troede jeg! I byen til venner både torsdag og fredag. Der var bare lige det at begge dele faktisk foregik torsdag. Ikke så smart! I stedet kommer det ene par så hjem til os i dag. Heldigvis var vi ikke de eneste gæster der skulle komme i går - de havde bare rigeligt med mad......... UPS!!!!! Og Lise havde faktisk flere gange sagt "Mor - vi skal hjem til Ina Marie i torsdag" - Og jeg svarede skråsikkert - Nej, nej - det er først fredag. - Skal måske lytte lidt mere til børnene fremover!

2 comments:

Ulla V. said...

Jamen, du må i gang konsulinde Holm ;0)

Du er simpelthen så flittig og Lise med. Det er vel nok blevet en meget flot taske - hun har været rigtig god :0)
Og en rigtig god beskæftigelse til et par små veninder.

Rigtig god weekend :0)

Anonymous said...

Hejsa

Jeg har selv tænkt på den ide flere gange når man har set matador. Så jeg er helt klart med på ideer og håber på at du søsætter den. vil du ikke info mig hvis det bliver til noget, jeg må bare være med... :)

M.V.H.
Mette
http://kludetaeppet.blogspot.com/
eller
Mettephansen@hotmail.com