Wednesday, April 4, 2007

En ommer!

Tja- hvornår lærer jeg det! Så strik dog en strikkeprøve, og undgå at trævle så meget op. Wicked var alt for stor. Ca. str. XL - og godt nok klager min mand over at jeg ikke strikker til ham, men lige præcis denne model tror jeg ikke vil klæde ham. Så - om igen.

Tilgengæld var Lise sæt et stort hit. Jeg opgav at få blusen af hende om aftenen, så den første dag blev den også brugt til nattøj.


Mangler nu kun det sidste ærme til den grønne trøje til Lise. Så mon ikke jeg når det inden festen sidst i april.


Sidste weekend satte en pose vingummier og en grønsagskniv dog en stopper for min aktiviteter. På en eller anden måde forsvandt vingummiposen, og der blev hårdt brug for plaster! Hold da op hvor det bløder når man skærer i blommen på en finger.

No comments: