Sunday, April 22, 2007

Grønt, blåt og hvidt

blev denne weekends farver. Lises grønne trøje, som hun skal have på til konfirmationen på søndag, er næsten færdig. Mangler kun at brodere de grønne hjerter, og sy ærmerne i.

I fredags, hvor vi var til rund fødselsdag, og jeg havde min lyseblå skindjakke på, blev jeg enig med mig selv om, at jeg mangler et blåt sjal. (Jeg frøs!)Heldigvis har jeg noget kauni garn liggende - iøvrigt købt hos købmanden på Tunø. Sjalet er strikket i ret. Der kommer en enkel hæklet kant på, og måske et par hæklede blomster i sammen garn i spidsen.

Snowdrop er også skredet en smule frem, men pludselig fik jeg altså lyst til et sjal!

Derudover har jeg fået sprættet tre par cowboy bukser op ved knæene. Sørens bukser holder kun ca. 14 dage. Spidse knæ?? Meningen er at noget af det kamulfagestof, jeg har købt, skal blive til "nye knæ" i de stort set helt nye cowboybukser, som altså ikke kan holde ret længe.

No comments: