Thursday, August 23, 2007

Nyt projekt

Strikkede den sidste pind på den kortærmede jakke i går aftes. Og så måtte jeg jo købe nyt garn. Piskede afsted efter arbejde, hentede ungerne, kørte Søren til tennis, og så ned i den lokale garnbutik. Meningen var at jeg skulle købe garn til denne sweater til mig selv (inspireret af Charlottes flotte blå trøje). Istedet endte jeg med at købe garn til endnu en trøje til Lise. Der var en stor plakat med et billedet af trøjen, og jeg faldt pladask for modellen. Har en idé om et bomuldsfoer i brun med rosa prikker........... - og selvfølgelig skal der en hue til ;-) Sweateren til mig, den sorte kjole samt denne til Lise (uden v-ryg) kommer jeg til senere.......

1 comment:

Karina said...

Det er da også en rigtig fin og lækker trøje her til vinter. Glæder mig til at se den strikket! Lav nu endelig halshullet stor nok på Jan når du når dertil engang. Min datter har, trods V-ryggen, svært ved at få den over hovedet.
Hilsner fra
Karina