Tuesday, February 5, 2008

Blomsterpige og varme fingre

Gudmor inviterede ungerne og jeg til arrangement med både levende dyr, ballonmand, diverse underholdning, teater - og ikke mindst ansigstmaling. Lise var så stolt. Fik lov til at sove med "pynten" på, så hun kunne vise det frem i børnehaven dagen efter. Søren var mere interesseret i det store udbud af mad. Han er virkelig kommet i voksealderen!

Er helt vild med disse vanter strikket af Cheryl. Man bliver simpelthen i godt humør af at se på dem. Tænk så hvordan de må være at have på ;-) Klik ind på Cheryls hjemmeside for at se hvordan de ser ud inden i! Absolut et kommende projekt.

3 comments:

Ulla V. said...

Hvor ser Lise flot ud med blomster i hovedet...Jeg kan godt forstå, at hun gerne ville beholde dem natten over.

De skønne grønne vanter har jeg også bare haft i kikkerten længe. Jeg er vild med de små knopper og alt det vamsede uld på bagsiden.
Jeg fandt sågar for et stykke tid siden et sted hvor man kunne købe vantekittet. Desværre bare ikke i den smukke grønne farve som på dit billede, så jeg undlod at købe det.
Men finder jeg det i grønt så.....

Jeg troede ellers, at jeg var på den forkerte side. Det ser godt ud og DEJLIGT at du også kan lide at skifte layout, så det ikke kun er mig der pisker mellem det ene og det andet!! Jeg var helt flov over mig selv tilsidst!!

Gitte said...

Har lige købt og modtaget interweave knits winter 2006, hvori opskrifter er - og fandt lige efter bestilling var afsendt også opskriften gratis på Ravelry....... Der er heldigvis mange andre lækre opskrifter i bladet.

Jamen - jeg blev da faktisk inspireret af dig med layoutet - Tænkte at nu måtte jeg altså også prøve noget nyt. Synes din "topbar" er super flot.

Dorte Lyager said...

Hvor ER det en dejlig blomsterpige!Jeg elsker at male med ansigtsmaling og da ungerne var små og jeg studerede (og dermed havde tid) blev jeg tit i børnehaven et par timer om formiddagen for at male ungerne. Det var ski´ sjovt.