Wednesday, February 20, 2008

Broderede kronhjorte!

Der dømt alene hjemme-tøseaften i aften (når børnene er lagt i seng). Jørgen er i biografen med en kammerat. Tøsefilm, strikketøj og farveprøver fra Nana - 123 Knit til en af Jo Sharps mange lækre tøjer. Jeg kan ikke rigtig bestemme mig, men det snerper til. Tror det ender med Fitted Cardigan med trekvart ærmer i rødt.

Jeg arvede en masse "broderede kronhjorte" (billeder i glas og ramme) af min mormor, men de er smidt ud for længst. Desværre - for se nu tasken her fra Tulipaner og Tomater. Jeg er vild med den!

4 comments:

Ulla V. said...

Godt valg vil jeg sige - den strikkebutik har jeg vist ikke set før. Skønt med nye ideer...

Jeg kan godt forstå du ærger dig, når du ser tasken. Det er virkelig godt fundet på!

Hvad var det egentlig for noget flot lyserødt noget Lise fik i fødselsdagsgave? Åh, jeg kan godt huske den tid - bliver nærmest helt nostalgisk.
Anne-Sophie gættede på et Barbiehus ud fra billedet og det glade ansigtsudtryk :0)

Gitte said...

Anne-Sophie gættede rigtigt. Det var et Barbiehus - lyserødt, og hun er meget glad for det.

- Og tillykke med din søster ;-)

hanneb said...

Det beviser jo bare: smid ALDRIG noget ud:-)))
Du må en tur på loppemarked og finde broderier...
Og lækkert strik du har gang i.

Gitte said...

Tak - Hanne.

Jeps - loppemarked. Jeg er bare elendig til at finde ting der. Der er nogen der bare har evnen til altid at finde noget godt.........