Tuesday, April 15, 2008

It looks like

The Elizabeth Bennett Cabled Cardigan.

Har strikket 8 ekstra pinde i snoningsmønsteret. Egentlig i første omgang ved en fejl, men jeg tror længden passer bedre til mig.
Glæder mig til at gå igang med ærmerne - der skal helt sikkert reserveres tid fredag eftermiddag/lørdag - til strik og Stolthed og Fordomme. Ungerne og jeg skal i Cirkus Arena fredag fra 10-15, så mon ikke jeg med god samvittighed kan sætte mig i sofaen fredag eftermiddag. Dog dukker der med det gode vejr en anden udfordring op - haven - elsker at gå derude. Det er vel et spørgsmål om prioritering.

Næste projekt? hmmmmmm - flere overvejelser.

5 comments:

Anonymous said...

Den er ser rigtigt lovende ud! Den model har jeg også et godt øje til.
Flot kjole til datteren, i øvrigt!
:-) Britt

Ulla V. said...

Altså, Gitte!! Den er MEGET smuk og elegant...

Jeg håber du finder de rette knapper i dag...og en masse andre ting ;0) Du får travlt!

Gid jeg havde en gine i voksen str. - mine to er børnestr. - det må være dejligt at kunne prøve de ting du laver på den.

Det lyder hyggeligt med en Cirkustur. Arena kommer også snart til Viborg, så jeg forleden vi var der.

Ja, hvad finder du mon på nu? Jeg glæder mig til at se det :0)

Gitte said...

Hej Britt - Tak. Lise er meget glad for kjolen, så den er et hit.
Tror trøjen bliver rigtig god.

Hej Ulla - Synes også den tegner godt. Fandt desværre ingen knapper, som jeg synes om. Forestiller mig små runde dybtrøde perlemor.... Tror jeg vil søge på nettet.
Ginen er købt på et garagesalg på vejen til 50 kr., og er bare en fra en vinduesudstilling. Den er passer rimelig godt til mig, selv om den ikke kan indstilles/justeres.

Har ikke helt bestemt næste projekt endnu ;-) Der er så mange muligheder.......

Karina said...

Hvor er den flot....!!
Laver du andet end at strikke for der ryger da lige lidt af pindene hos dig?

Gitte said...

Tak Karina. Ork ja - jeg får bare for lidt søvn...... ;-)