Sunday, September 21, 2008

Når enden er god......

- min er nu lidt øm. Det blev til 34 km på cykel i går.

Jørgen: "Var det en god cykeltur?"
Gitte: "Ja - det var en dejlig tur........... Jørgen - jeg vil aldrig nogen sinde på cykelferie!!!!"

Hævekurvene kunne ikke være på cyklen - men jeg fik købt knapper til den lilla (og støvler til Lise). Det blev sølvknapper. Bruger næsten altid guldsmykker - gamle arvestykker fra min mormor og Jørgens mor, men var i gemmerne her til morgen og fandt Sølvøreringe formet som roser - købt da jeg var i starten af tyverne, og så dette smukke armbånd - et andet arvestykke fra Jørgens mor. Passer fint til de nye knapper.

Søren har det heldigvis godt. Han er træt - på flydende kost og penicillin, så det passede ham godt at ligge på sofaen i går. Han fik dog lidt besøg af en kammerat + der kom 2 fra klassen "på sygebesøg". Vi var i byen i går aftes til forloren hare! Stakkels Søren fik serveret jordbær yoghurt - og lakridsis. I dag er vi gået over til havregrød med revet pære i - køler det med mælk. Jeg er igang med at lave 3. store portion........

3 comments:

Strikkeheksen said...

Woww, hvor bliver det flot. Glæder mig til at se den med knapper. Flot farve :-)

Tine said...

Super flotte knapper.
Det kommer til at blive godt!

Og godt at Søren har det bedre.
Prøv evt. at blande lidt skummetmælkspulver i.
Det er god protein og mætter lidt.

Gitte said...

Hej Lene - Synes somme tider at det sværeste er knapperne ;-). Håber de "passer"....

Hej Tine - Synes de var flotte. Håber de bliver godt..
Nu er vi gået over till kartoffelmos og mosede frikadeller.......