Wednesday, February 17, 2010

Fingerløse vanter - Fetching

På tirsdag er jeg inviteret til middag hos en gammel kollega sammen med 2 andre piger. Vi arbejdede sammen i et par år, og har efterfølgende mødtes et par gange om året til god mad, vin og en rigtig god snak.
Istedet for en blomst får værtinden et par fetching. Jeg har aldrig været god til at give håndlavede gaver. De kan jo ikke byttes...... Håber hun vil synes om dem.

Årsag: Jeg har været så letsindig at melde mig til Sylvias julegavealong, med dispendation, forstået på den måde at bare det er 12 gaver hen over året så er det OK. Dette er gave nr. 1 strikket af rester.

6 comments:

Tine said...

Jeg er sikker på at de nok skal falde i god jord!
De er meget fine.

P.S:Jeg har det lige som dig med hjemmelavede gaver. Jeg er også lidt nervøs over det.

Mariann said...

Enig med Tine. Det kan ikke gå galt, de er bare så fine, og det må da helt bestemt være noget alle kan bruge :-)

FrøkenTina said...

De er fine! Er også sikker på modtageren bliver glad for dem, men har det på samme måde som du beskriver!

Strikkeheksen said...

De er superlækre og jeg er sikker på, hun bliver smadderglad for dem -
jeg plejer at lægge et kort ved, hvor jeg skriver, at det kan byttes til garnets værdi (hvis det er en trøje) eller til en blomst/vin el. lign., hvis jeg har brugt rester - på den måde kan alle være glade :-)

Helle : said...

Ja jeg tror også at de vil blive taget godt imod. De er da bare super søde og så ser de dejlig bløde ud.

Irene said...

Det er da en yderst lækker værtindegave at få!