Thursday, December 2, 2010

Sylvias pulsvarmere

Ja - egentlig hedder de Levina Pulsvarmere, men pakken med garn, perler og mønster kom med posten fra Sylvia - og så kan de da ikke hedde andet.
Jeg har længe glædet mig til at hygge med netop dette projekt - enkelt og smukt. Garnet består af 80% alpaca og 20% silke. Det er super skønt at strikke med.

Pulsvarmerne er den første i en række af julegaver. Disse er til Dorte - en veninde, som jeg har kendt i ca. 30 år, og på trods af at jeg er håbløs til at huske fødselsdage og gang på gang glemmer, ja - så ligger der altid et fødselsdagskort fra hende til mig i postkassen på min fødselsdag med en sød kommentar.
Hun fortjener bestemt en julegave for at bære over med mig, og så har hun lige købt ny smart vinterjakke - sort med lilla knapper - som pulsvarmerne passer til.

Tommeltotterne mangler - men de kommer. I aften slår jeg op til par nr. 2 som også er en julegave til en dejlig pige......

6 comments:

Merete said...

Hvor er de skønne de pulsvarmer. Garnet lyder til at være lækkert

Lin said...

Hvor er de bare flotte. Laekker farve, og hvor ser det godt ud med perler paa. Hvordan laver man det???????
Ja jeg skal love for at vi fik oevet os til det marked hihi, men vi havde da en dejlig dag trods alt.

KirstenK said...

Dejlige og lækre, ser de ud til at være...

Miss.Møllebo said...

Meget flotte pulsvarmere, de må vække glæde. Er perlerne strikket eller syet på? God weekend.

Irene said...

De ser ud til at være rigtig tykke og lækre - en dejlig venindegave.

Helle : said...

De er bar for skønne og garnet er jo super lækkert - så alt i alt en heldig veninde :-)