Saturday, October 6, 2012

Noget strik i vinrødt

Den helt mørke vinrøde går i den grad igen i "modebilledet" - eller også er det fordi jeg bare drages.....

Faktisk er det en af mine ynglingsfarver, og jeg har 800 gr. liggende - nok til trøje, tørklæder og en kjole! Et godt supplement til det sorte som er hovedfarven i min garderobe.


Når Ærteblomst nr. 2 er strikket færdig - går jeg igang med Harriet og Themis. Themis blev der i dag købt ekstra forsyninger til hos Isager. Ud over 3 nøgler i samme vinrøde farve blev der også hjemkøbt bøger. Der er så mange søde modeller i tøsestrik, og også fine modeller i No. 21, 22, 23.


Lise har ikke set hæftet endnu, men der skal nok komme et par bestillinger.

Jeg lokkede Jørgen til at køre mig ind til byen. Efter at de har gravet hele havnen op, og lukket alle parkeringspladserne af, synes jeg det er svært at parkere i den ende af byen. Men - når Jørgen sidder bag rattet er der ALTID en ledig parkeringsplads. Det virkede også i dag......

Om lidt er der Matador. Hele familien følger med.

10 comments:

Sylvia said...

Heisann
Har det kommet enda et hefte????? Skal vi gjøre et bytte igjen?
Det e en lekker farge, vinrødt, men den er litt mørk for meg, jegmå nok holde meg til d røde fargen.........
Sophia og jeghar vært på bytur og shopper i dag...til henne. NÅ HYGGER VI I SOFAE, OG JEG FÅR LÅNE HENNES IPad........medfører masse skrivefeil fra meg, hi hi. God lørdag,Gitte.

EnHeberg said...

Så skønne køb! Jeg har også kik på bogen med voksenstrik. De forrige har været kanon.

Kirsten said...

Sikke en fantastisk farve, dit nye garn har. Også nogle søde modeller du har valgt - især Harriet. Kim Hargreaves laver meget smukke designs.

Eva said...

Masser af kommende lækkerier her på kanalen kan man forstå....

Vi følger også med i Matador her i huset...., og vi kan den næsten udenad.

Ulla said...

Fed farve, jeg er også fan af den bordeaux. SUK trafikomlægninger, jeg kender alt for godt fornemmelsen.

Har No 21, 22.. ikke en redesignet udgave af Helgas orchid, som en cardigan?

Kludemutter said...

Det er en flot farve du har købt.
De er fine de 2 bøger,
Jo mere man kikker i dem jo, mere kommer der på strikke listen.

Yt

Unknown said...

Nydelig farge på det garnet. Så flott jakke du har strikket under her. Strikker i grått for tiden, men kunne gjerne valgt den vinrøde. ;-)

Unknown said...

Nydelig farge på det garnet. Så flott jakke du har strikket under her. Strikker i grått for tiden, men kunne gjerne valgt den vinrøde. ;-)

Lea said...

Jeg drages også af vinrødt :-) Den farve er helt klart med i kategorien af absolutte yndlingsfarver hos mig!

Glæder mig meget til at se Ærteblomst nr. 2 og derefter nyde noget vinrødt her på bloggen!

Uldbegavet said...

Skønne sager du har investeret i, og modellerne du skal i gang med er så søde og lige din stil.
Jeg tror den vinrøde bliver flot til alt det sorte du har.