Sunday, July 28, 2013

I godt selskab

En dejlig søndag i godt selskab. Jeg fik besøg af Lene, og der blev - som altid når vi er sammen - snakket og strikket igennem :-) Kun afbrudt af frokost forplejning, og så skal der selvfølgelig kaffe og kage til.


En gave fik jeg også - 12 nøgler dejligt hvidt bomuldsgarn. Måske til en hvid Klokkeblomst - foreslog Lene. Det er absolut ikke umuligt at jeg slår op til sommerkjole / Klokkeblomst nr. 3.


Dog er der flere Kim Hargreaves modeller, som også kandiderer til garnet.......

8 comments:

Strikkeheksen said...

Tak, for en dejlig dag og ikke mindst skøn frokost :-) Torben blev meget interesseret, da jeg fortalte om dine solbærmuffins ;-)

Der er altså mest bambus i garnet, dog 30% bomuld ;-) Jeg ved, du får noget fantastisk ud af det, uanset hvad du vælger :-)

Citronmoster said...

Det er så hyggeligt med strikke-selskab. Sikke en fin gave du har fået :)

Britt said...

Det ser vildt hyggeligt ud :-)

Sylvia said...

Å, så hyggelig besøk du har hatt i dag. Jeg kan tenke meg dere hygget.
Og en riktig flott gave du har fått. Selvfølgelig finner du et prosjekt du kan bruke det herlige garnet til.

Tine said...

Når 2 så skønne kvinder er sammen, kan det da ikke blive andet end super hyggeligt :-)

Eva said...

Det var da en dejlig gave :)

FrøkenTina said...

Sådan to turbostrikkere må virkelig kunne få turbosnakket og -strikket når de mødes :-)

dqpage said...

Dejligt besøg og lækker gave :)