Sunday, May 17, 2015

Bubbly bukser

Egentlig er stoffet købt ind til en kjole - men - torsdag fik jeg den idé at det kunne blive til festlige sommerbukser. Desværre var der ikke stof nok. Jeg måtte ind forbi CityStoffer og fik bytter (mod lidt ekstra kroner) mit stykke ud til et noget længere. God service er der nok af hos Mariann.


Faktisk blev det til et par lidt dyre bukser, eftersom stoffet koster 299 kr. meteren og kun er 1,2 meter bredt. Men - jeg kunne have en bluse ved siden at bukserne, så nu kommer der både bluse og bukser ud af det. Jeg tror ikke jeg er modig nok til at have sættet på - både bluse og bukser på samme tid - selv om det er moderne. Vi får se.

Ellers forestiller jeg mig et sæt med min Katharine Hepburn Cardigan og keramik øreringene fra Birthe Sahl.


Lige nu sidder jeg og syer, og min drøm om et par smarte sommerbukser er stadig intakt. Det er jo ikke altid at resultatet bliver som man forestiller sig.

Kom til at tænke på denne sang - Colbie Caillat med "Bubbly" - en af mine ynglings. Passer godt til bukserne :-)


Der er gang i haven og jeg har lavet den første portion rabarberkompot. Smager super godt til skyer og til Jørgens lidt for stærke (efter min smag) ost.

3 comments:

Madam Munch said...

Hold da op, du bliver så flot i sådan et sæt. Wow, siger jeg bare.

Lin said...

Du bliver da bubbly-smart. Rabarber, miam, mine ser dersvaerre ikke ud til at give for meget i aar, de er nemliggaaet i blomst og de andre stilke ser noget saa soelle ud.

Chain of Yarn said...

Flot sæt, meget gennemført i blåt. Det virker som om du har en god strategi forude...