Wednesday, August 6, 2008

Så er det næsten nu........

Har strøget hele formiddagen, og tøjet der skal med til Kreta ligger nu i fine bunker, klar til at blive pakket. Strikketøj - hmmm - aner det ikke - formentlig trævler jeg denne op og starter forfra, dog uden strutskørt.... Eller måske bliver det til en efterårstrøje til Lise.

- Vi rejser i morgen tidlig - meget tidligt - så bloggen holder ferielukket til d. 15. august.

Fik lave en lang kjole kort her til morgen - den har hængt i klædeskabet siden sommeren før vi fik Søren (han er 9 år!), så enten var det ud - eller også skulle den være knælang. Det er den nu, er absolut et hit og pakket til turen.





Dahlia skrider planmæssigt frem, og jeg tror (håber) den passer perfekt. Kommer dog ikke med til Kreta - fylder for meget.

I går var vi på besøg hos venner, der bor på en gård - et af Lise og Sørens absolut fortrukne "udflugtsmål" - og vi nyder også rigtig meget at komme der. Jorden er forpagtet ud, men der er en hel dyrepark med 10-12 kaniner, der skal fodres, 2 får, 2 kvier + en tyr der er på besøg (med henblik på udvidelse af dyreparken ;-), hund og kat. Bastian kommer med og er altid meget træt dagen efter besøget.

Sådan nogle skal vi også have i haven næste år!

12 comments:

damsgaarden said...

Rigtig god ferie til dig ;-))

Fru Kahr said...

God ferie :-)

Marlene T. said...

Kan I have en fantastisk tur til Kreta! :-)

Rimkogeren said...

Snart til Kreta
I er fløjet.
Håber I jer
ret har fornøjet,
når I efter
herlige feriedage
atter tilbage!

Mariann said...

Håber i får en dejlig ferie. Det er da, det helt rigtige tidspunkt at tage afsted på. Jeg tror sørme jeg er lidt misundelig :-)

Tine said...

Jeg vil gerne indrømme at jeg er meget misundelig.
Det er jo næsten der, hvor jeg lige har været :-)
Men jeg håber at i får en super dejlig ferie.
Vi snakkes ved, når i er hjemme igen.

Karina said...

Håber I får en superdejlig tur. God ferie til jer alle!

Gitte said...

Tusind tak - alle sammen ;-)

Ulla V. said...

Åh, hav nu en rigtig dejlig ferie med din familie, Gitte... :0)

Og hvor vil jeg glæde mig til at høre om jeres tur til de varme himmelstrøg....og til at du vender tilbage til din blog ;0)

Anonymous said...

God tur til Kreta...ja, du er jo der nå! Håper været er varmt og flott og at dere vil ha det riktig fint!
Kjolen din ble superlekker!!!!

Ulla V. said...

;0)

Annette said...

Har set din Dahlia - hvor har du købt opskriften til den? Det var lige en jeg kunne tænke mig at strikke...Flotte snoninger..
kh
Annette