Tuesday, July 22, 2008

Trøje med strutskørt.......

Den er mindst 2 numre for stor, sidder slet ikke til i taljen, og derfor "flyver" det nederste rundt som et strutskørt. Ikke spor yndigt! En rigtig UFO! Skal trævles helt op. Æv, æv, æv....... Havde forestillet mig en sød sort trøje med hvide perlemorsknapper over en langærmet hvid t-shirt. Gider ikke beskæftige mig mere med den nu. Er gemt væk.

Har ingen idé om hvad jeg nu skal lave/har lyst til....... Har en strikkeblokering!

Det hæklede halstørklæde afventer nye forsyninger af garn, men den "lokale" holder sommerferielukket, så der kan jeg ikke komme videre.

Har garn til en støvblå FLS - det kan også bruges til denne........ hmmmmmmmmmm

7 comments:

damsgaarden said...

Det er da p.... ærgeligt, jeg syntes ellers den tegnede godt. Nå men det er jo hvad der sker, skynd dig ar trævle den op, så den ikke ligger og griner af dig ;-) eller kunne det tænkes du kender en der kan passe den. Kender godt det med ferie lukning af vores lokale garn butik, jeg står også og mangler en rundpind, men butikkerne havde ferielukket, øv øv nå men de skal jo også ha' ferie :-)

Tine said...

Øv, hvor ærgeligt.

Men det har vi vist alle prøvet :-)
Op på hesten igen.

Dahlia, ser fantastisk ud.
Den kunne da helt sikkert være en mulighed.

Fru Kahr said...

Nej, hvor ærgeligt. Der er ikke andet at gøre end at gemme den væk og glemme alt om den...

Dahlia ser da fantastisk ud :-)

Dorthe

Strikkeheksen said...

Ja, hvis du ikke kender én, der evt. kan passe den, kan "gemme og glemme den" være én metode, men du kan også sætte dig i en god stol, finde noget godt i fjernsynet og trevle op :-)Du får det så godt bagefter :-)

Gitte said...

Tak for de trøstende kommentarer ;-)

Jo - jeg skal have trævlet den op - garnet er bare temlig langhåret - så jeg frygter det værste....

Satser dog på at starte forfra - og så strikke en str. 34. Skal bare lige have en pause.

Mariann said...

Øv, hvor surt !
Men Dahlia'en ser skøn ud, så mon ikke det vil være godt med et nyt strikketøj, og så kan du jo altid se på det andet senere :-)

Anonymous said...

Nei og nei.....jeg kjenner meg igjen, for jeg har også opplevet dette, og da mister man strikkelysten! Du kan også gjøre som meg, hive den i vaskemaskinen, og la den passe til et barn (bare det at jakken er så tykk, at hun ikke vil gå med den)
Du får kose deg med de små rutene på tørkledet, og tenke på hva du skal strikke neste gang. Jeg har kjøpt garn til en ny ponsjo...til meg selv!!!!