Monday, July 28, 2008

Romantisk pigestil ;-)

Et stk. hæklet tørklæde i "romantisk pigestil" ;-) Lise er vældig tilfreds. Hvornår er det helt færdigt mor? Mangler lige at sy firkanterne sammen/på og så hækle en kant omkring tørklædet.

Ungerne synes ikke at de har haft det let i denne weekend. Vi voksne har haft brug for lidt afslapning - og egentlig bare være "os 4" - hjemme! Det betragter børnene nærmest som afstraffelse - det er kedeligt - må jeg ikke ringe til nogle af mine venner - osv. osv. Lise har endda spurgt hvornår hun skal i børnehave igen!!!!

Vi synes vi havde brug for at lade lidt op/nyde det gode vejr, inden denne uge går løs. I aften tager vi ungerne med i Tivoli Friheden, i morgen kører vi i sommerhus på besøg hos Lises hjerteveninde og hendes forældre. Kommer hjem onsdag aften. Torsdag kommer en god veninde og hendes datter til frokost og fredag, lørdag, søndag kommer der gæster fra Sverige.........

Heldigvis kom naboens hjem fra ferie (har 2 jævnaldrende børn) MEN - Er det virkelig så frygtelig kedeligt bare at være sammen med sin familie?

4 comments:

damsgaarden said...

Jamen jeg tror da også det var på sin plads med lidt opladning, med det program i har resten af ugen
;-))Tak for dit tilbud om oversættelse af cobblestone, jeg skal nok give lyd fra mig på bloggen når jeg komme i vanskeligheder ;-))

Anonymous said...

Hi hi...jeg kjenner meg igjen, men i år er det første sommeren som barna ikke har kjedet seg. De har vært med venner og på tur hver uke, mens vi har jobbet. Nå er det endelig ferie, og den går til København....phu i denne varmen....men vi elsker jo danmark, og så skal vi bo hos gode venner der.
Tørkledet ble flott!!!

Tine said...

Sikke et fint tørklæde, og bare lige Lise-stil :-)

Ja, jeg må nok skuffe dig lidt!
Som forælder er man meget kedelig!
Det er nu engang sjovere at være sammen med sine venner ;-)

Forsat god ferie.
Fra en svedende, arbejdene stakkel :-))

Gitte said...

Hej Jette - Velbekom ;-)

Hej Sylvia - Rigtig god tur til København. Danmark er dejlig i det gode vejr - ferievejr !

Hej Tine - Tusind tak. Jeg tror hun bliver rigtig glad for det. Er igang med at hækle kanter.
Tja - sådan er det åbenbart at være forældre ;-)
Åh - din stakkel - godt vejr, og så arbejder du........