Friday, July 25, 2008

En Gitte-dag

I dag er det en "Gitte-dag" - en dag hvor jeg vil gøre lige hvad jeg har lyst til. En gigantisk bunke vasketøj er lagt på plads, der er ryddet op efter torsdagens gæster. Jeg er klar til en eftermiddag på terrassen.

Vi er også alle sammen lidt flade i dag, efter 2 hektiske dage. Sørens kammerat Mads kom onsdag morgen. Vi tog til Moesgård Museum - først på legeplads med madkurv, og derefter en god gåtur ud i skoven for at se Vikinger. Vi kom lige til kampene - lige noget for drengene.

Onsdag aften var der fælles sovning på Sørens gulv. Det er så dejligt at de gider have Lise med. Hun kigger på Mads som om han er det 7. vidunder, og han er så sød ved hende.
I går tog vi til stranden. Om eftermiddagen blev Mads hentet, og kl. 18.00 kom gode venner incl. 2 børn til spisning. Så nu trænger jeg til at sidde med benene oppe!

Uhmmmmm - en isvaffel:


Jørgen går på ferie fra i eftermiddag. Herligt.

3 comments:

damsgaarden said...

Det lyder godt nok som nogle hektiske med gode dage. Jeg tror også du fortjener en hyggedag, god fridag til dig ;-))

Tine said...

Der er heller ikke noget bedre end at sætte sig med benene oppe og slappe af med en bog, eller strikketøj.
Isærøj når man har god samvitighed, fordi man har ordnet et bjerg af vasketøj eller lign.

Fortsag god weekend, og god ferie til Jørgen :-)

Anonymous said...

Når man har hatt hektiske dager, så er det ekstra deilig å ikke gjøre noe som helst etterpå. Slik har jeg det også nå, Gitte.
Hele min dag i dag kan jeg bestemme selv. da gjør det ingenting med de andre dager da jeg MÅ ditt og MÅ datt......

Ha en fortsatt fin søndag!!