Friday, July 4, 2008

Knitting Lingerie Style

Godt at sønnen har PC og internetadgang - flere af usb-portene på vores PC er tilsyneladende holdt op med at virke, hvilket betyder ingen tastatur og mus! Dvs. vi har fundet et gammelt "hakkebræt" i kælderen som tilsyneladende virker......... - hm - alt er pillet fra hinanden lige nu. PC'en bliver hentet i starten af næste uge. Håber den kommer hurtigt retur igen.

Jeg må nøjes med at hente billeder fra nettet, og her er et par stykker. Denne bog ankom med posten i dag.

Har længe har et godt øje til den, og nu skulle det være. Der er flere super søde toppe i, og så er der også det fineste strikkede undertøj. Har bladet bogen igennem flere gange, og der er mange fine modeller.

Garn hjemkøbt for et år siden passer lige præcis til denne model, så maskerne er slået op.

Endnu en model fra bogen, som jeg synes er super flot og feminin:




Betyder ikke at jeg er færdig med FLS - mangler det sidste ærme, men - jeg hader at strikke på de små rundpinde - ligger ikke godt i hænderne, går for langsomt. Har taget 4 aftener at strikke et ærme!!!

3 comments:

Fru Kahr said...

Uha, det er skrækkelig når teknikken ikke virker - så finder man virkelig ud af, at man er afhænging ;-)

Den bog havde jeg ikke set før. Jeg glæder mig til at se nogen modeller fra bogen strikket op.

Karina said...

Har også købt bogen og der er rigtig mange fine ting i - og så er tingene strikket med fornuftig garntykkelse og ikke alt det der meget tykke garn der skal strikkes på træstammer. Glæder mig til at se hvad du får strikket og held og lykke med "isenkrammet".

Gitte said...

Ja - det er simpelthen forfærdeligt, når man ikke kan på nettet, så når det passer. Må kæmpe lidt med sønnen om hans computer.......

Karina - jeg er helt enig. er heller ikke vild med for tykke pinde, de gilder ikke så let/hurtigt i hænderne.

Jeg er helt vild med bogen. render rundt med den under armen ;-)