Sunday, June 5, 2011

Søndag med fuldt hus

Søndagen er vel overstået. Lise havde en fantastisk dag. Hun holdt tale (noget med at hun var glad for at der var kommet så mange, at drengene ville deltage og at de så ret godt ud........), og var et stort smil.Jørgen og jeg startede kl. 07.00 og var klar kl. 12.00 med lasagne, boller, chokoladekage, festpyntet hus m.v. Vi fik hjælp af en af pigernes mor. Det var en god ting med 3 voksne.Søren var en uvurderlig hjælp. Han holdt styr på drengene, og sørgede for at de hyggede sig (primært fodbold....) - bemærk det svedige pandehår.
Bolden blev gemt væk med mellemrum, ellers var det ikke muligt at holde fokus på andre aktiviteter. Jeg tror at de fleste af drengene kan spille fodbold 24/7.

Lige nu er der dømt sofa og strik. Jeg fik overhovedet ikke rørt pindene i går......

Jeg får slet ikke skrevet tilbage på kommentarerne til mine indlæg. Beklager. Tid er en mangelvare. Så - jeg vil blot sig, at jeg er meget, meget glad for dem, og læser dem alle.
Lise (uden blog) - tak for hintet til Kreativ Strik nr. 13. Ikke nok med at der er en sommerkjole til mig, der er også en jakke og kjole til min Lise. Bladet er købt ;-)

9 comments:

Hygge-Strik said...

Lise har da virkelig haft en dejlig dag.....også med drengene :-)

Tine said...

Nej hvor ser det dog hyggeligt ud!
Og sikke en fest den unge dame har haft :-)

Irene said...

Lyder som om det har været en dejlig dag for Lise:-) Hun ser også ret glad ud:-)

Kludemutter said...

Ja, det kræver sin mand at holde børne fødselsdag ;)

Dejligt den er godt overstået.

Yt

Berit said...

Det er alt arbejdet værd, når ungerne bagefter er glade og trætte, ik!?!

Helle said...

Husker jeg syntes det var en nytelse når slike events var vel overstått. Husbonden og jeg pleide som regel å sovne i hver vår enda av sofaen etterpå. :)

Gitte said...

Må tilsluttede mig kommentarerne ;-)

Lise havde en dejlig dag, og det var guld værd. Det kræver absolut sin mand at holde børnefødselsdag, og vi faldt om på sofaen bagefter

Lin said...

Tillykke med hende. Sejt at hun stiller sig op og holder tale, og billedet taler jo for sig selv. Herligt grin.

nynne said...

Det sr da totalt hyggeligt ud - pigen stråler :-)