Thursday, May 17, 2012

Et sommerkjolehit?

Jeg tror, at Frk. Klokkeblomst bliver et sommerhit. Det håber jeg ihvertfald. Lige nu tænker jeg på hvilken farve underkjole jeg skal have indkøbt? Måske bare en lilla i nogenlunde samme farve som kjolen?


Jeg skal på tøsestrøgtur på lørdag, og ville ønske at jeg kunne nå at strikke den færdig, men nej! Der skal "geares ned og kobles af" de næste par dage. Småting skal ordnes og der skal hygges. Ingen stress her!

Dagen startede med en løbetur. Skønt med sådan en ekstra fridag, så der også kan komme lidt ekstra motion ind. Jeg burde løbe minimum 2 gange om ugen, men som regel bliver det kun til 1 gang, og så cykler jeg på arbejde hver dag. Det er også OK - man skal huske at være glad for det man når, i stedet for at fokusere på det man ikke når.

Søren sagde under morgenmaden "Hvor er her stille" - Manden og jeg kiggede på hinanden og smilte. Lise er på besøg hos kusinen fra onsdag til lørdag - det er helt tydeligt hvem der fylder lydbilledet ud hjemme hos os. Der var larmende tavshed her til morgen......

14 comments:

Berit said...

Det bliver da helt sikker sommerens hit! Dejlig farve!

marianne said...

Den er rigtig flot håber det bliver en skøn sommer, hvor du rigtig kan bruge den:)

Fríða said...

nöj, den bliver lækker!
kh.fra Island
Frida

dqpage said...

Det bliver en fantastisk sommerhkjole :o)
hilsen Mona

Lis said...

Den bliver lækker og ja, jeg stemmer også på lilla underkjole i samme farve.

Gode fridage til jer, med ro til at mangle Lise snakketrold :D Ti hi...

Kh. Lis

Ulla Røjkjær said...

Mon ikke det bliver et sommerhit. Lækker ser den i hvert fald ud.
Du behøver jo egentlig heller ikke skynde dig med den, med den tid fru sommer tager at titte frem skal du nok nå det ;0))

Lea said...

Frk. Klokkeblomst er en smuk og feminin kjole. Den står, som så mange andre modeller, også på min ønskeliste!

Friskt med en morgenløbetur. Som nattevagt kommer jeg nok aldrig nogensinde til at synes at bevægelse om morgenen er fedt, men jeg har lige købt et par løbesko, så måske (jeg sagde måske) kommer jeg også til at holde af at løbe (en aftentur).

Hvis jeg skal kunne se bare halvt så godt ud i kjoler som du gør, må jeg igang :-)

Strikkeheksen said...

Den bliver så flot, Gitte - det er en fuldstændig forrygende farve :-)

nynne said...

Den bliver da bestemt et hit - tror lige den er dig :-)
Man kan vel have både sort og hvid underkjole under - alt efter hvilke sko man tager på ??

Måske vi ses på lørdag - vi skal til byen for at drengene kan lave opvisnings show foran Salling.

Camilla said...

Det ser rigtig godt ud, et sikkert hit!

Eva said...

Nøj, den kjole bliver flot!

Hvor er du sej at starte dagen med en løbetur.

Kirsten Amstrup said...

Hej Gitte. Den må da blive sommerhittet dette år, din klokkeblomst. Men du laver jo godt nok meget, den skal konkurrere med.
God fornøjelse med resten af den og med tøseturen også.

Uldbegavet said...

Hvor er den skøn. Pragtfuld farve, det bliver en rigtig sommer succes.

Helle : said...

Så er der strikket nogle huller igen ;-) var dt den du startede på hvis mig engang ? Den bliver rigtig sød !