Saturday, May 26, 2012

Ærmer.....

Energien til at strikke har ikke rigtig været der i denne uge, så det er kun blevet til 2 ærmer (hæftet på med strikkepinde), men lidt har jo også ret!


Til gengæld har det været en fantastisk uge med sol, sommer og strandtennis i haven.


Onsdag mødtes jeg inde i byen med en veninde, som jeg ikke havde set i 12 år. Pludselig fik jeg en mail fra hende og en opfordring til at ses. Vi mødtes på en café v. Åen i Århus og fik lækker aftensmad, og fik vendt "verdenssituationen" gennem de sidste 12 år. Det var så dejligt at se hende igen.

Egne hjemmesåede tomater. De skal snart i drivhuset.


 Farver fra haven:





10 comments:

Fríða said...

åh, hvor bliver den lækker din kjole! og sikke fine blomster du har.
kh.fra Island
Frida

Kirsten Amstrup said...

Der er ikke noget som dansk sommer. Det skulle lige være gamle venner. Nå ja, og et strikketøj i ny og næ.

Lin said...

Den model ser da genial ud baade med og uden aermer.
Herlige billeder. Dansk sommer naar den er dejligst.

Lis said...

Ok, så er den også godkendt af mig med ærmer :) Den er flot og jeg er sikker på det bliver din sommerhit i år.

Kh. Lis

Berit said...

Din kjole bliver rigtig sommerlig og flot!

Nu hvor sommeren er her, er det vist bare om at nyde!

Uldbegavet said...

Endnu en skøn kjole fra din hånd. Den er smuk både med ærmer og uden og passer i farven til dine flotte blomster.
Tænk at mødes efter 12 år og så bare fortsætte, hvor man slap. Det er da fantastisk.

Sylvia said...

Klokkeblomst-kjolen din er flott! Og det ser ut til at underskjørtet passer perfekt til den!
Min er i ull, og jeg bruker bukser under, så underskjørt trengte jeg ikke på min.
Om litt over 2 uker drar jeg til DK, og underveis har jeg bestemt meg for å dra til København, for så å dra til Silkeborg derfra. Så får jeg flere ting ut av turen.
Her nytes også det fantastiske sommervær, og jeg har fått litt farge på kroppen. Det trengte jeg så sannerlig!!!

Fru Kahr said...

Hvor bliver kjolen flot - den må du vise frem den 10.
Jeg har drømt om taraesse-strik i det dejlige Pinse-vejr. Lad os håbe, at vejret også er dejligt til den tid.

Helle said...

2 armer er da ikke så verst i løpet av en travel uke med manglende strikke-energi?

Godt at det nærmer seg sommer hvor vi igjen får egendyrkede tomater på menyen om ikke så lenge. :)

Strikkeheksen said...

Ja, hvor har det været fantastisk vejr - tænk, jeg synes det er en stor trøst at vejret er godt, når man skal læse - for så kan jeg jo sidde udendørs :-)

Din Klokkeblomst bliver så forrygende lækker - det er altså en fuldstændig fantastisk farve :-)