Tuesday, September 16, 2014

Jeg er klar - næsten

Ihvertfald er strikketøjet pakket til de næste par dage i Berlin.


Jeg havde set mig lun på en taske - løbende kigget til den i butikken i den sidste måneds tid, og forsøgt at overtale mig selv til, at den da virkelig ikke var nødvendig. Jeg har jo! Nu har jeg fået tasken af min mand. Det er ikke en dyr taske - har ikke set skyggen af en ko - men jeg synes den er smart, og så har jeg lige garn til et stribet tørklæde der matcher - sådan da!

Ikke fordi der bliver så meget tid til strik, både onsdag og torsdag er der aftenarrangementer, men et par enkelte pinde bliver der nok tid til.

Nu må jeg vist hellere pakke de lidt mere praktiske, men også uundværlige ting som tøj og toiletsager...

11 comments:

Liselotte said...

Uanset om den har set en ko eller ej, er den da for sej, Gitte :-)

God tur til Berlin :-)

Britt said...

Det er en virkelig fin taske, dejligt med en mand der køber gode gaver. Nyd Berlin, det er en skøn by

Berit said...

Rigtig god tur!!! Glæder mig til vi snart ses!

Sylvia said...

For en flott taske, som du var så heldig å få av din mann.
( han visste det nok, at det var DEN du vill ha)
Herlige Berlin. Ha en fin tur, med mange opplevelser, og noe tid til strikk også ;)
Knus

Eva said...

God tur, - hvor har du da gang i mange skønne ting.

Fru Kahr said...

God tur. Glæder mig til at høre om din tur, når vi snart ses:-)

Tine said...

Med den taske over armen, kan det da kun blive en god tur ;-)
Rigtig god fornøjelse.
Vi ses snart.

Strikkeheksen said...

Ja, ko eller ej - den er sej ;-) Rimede jeg lige? ;-) God tur :-)

Strikkeheksen said...

PS: Her står den på influenza - føj for en omgang :-(

Irene said...

Rigtig go tur!
Det er altså osse en skøn taske.

Madam Munch said...

Med den taske kan du godt indtage Berlin, god tur!