Sunday, December 14, 2014

Georg Jensen øreringe

2 stk. Georg Jensen julepynt og 2 stk. øreringe = Georg Jensen øreringe


Juletræerne kom sammen med nogle fødselsdagsgaver, og jeg fik den idé at de kunne transformeres til øreringe.
Lise er vild med dem - men må ikke få dem på i skole. Hun har lånt dem, de dage hun har gået Lucia med kirkekoret, og jeg havde dem på i fredags på arbejde og til julefrokost. De vakte lidt opsigt :-) - selv om de jo næsten forsvinder i mit hår.


Lise har for en gangs skyld sat håret op - det sker ikke hver dag!

Jeg er efterfølgende blevet informeret om at julepynten er fra Inspiration. De koster kr. 10 per stk. Billige øreringe :-)
Juledugen under øreringene er ikke så rød som den har været - den kommer fra min mormor og lå altid på sofabordet mellem de 2 gyngestole op til jul, så minimum 50 år gammel - det er den.

No comments: