Thursday, June 24, 2010

En midsommerbluse

Det blev næsten til en midsommerbluse. Jeg mangler dog stadig sådan liiigggeee det sidste. Planen var den skulle laves færdig Sct. Hans aften, mens vi sad om bålet, men Søren skulle aflevere stil torsdag, og det gik ligesom ikke den rigtige vej med det! Han skriver de mest fantastiske eventyr og gyserhistorier, men - at bearbejde tekst om Michael Jackson, og så skrive en stil om hans liv - det var ikke lige Sørens livret. Vi var færdige onsdag aften kl. 18.30 præcis, og så skulle der jo nåes en del med borddækning, snobrød, og diverse tilbehør, alt imens Jørgen var ved at brænde haven af! Så - ingen strik.

I aften har Lise ligget med 39,2 i feber. Ungerne og jeg skal ellers have boller med til klasserne i morgen tidlig, men det kan være det ender med at Søren og jeg må tage afsted uden Lise. Hun havde ellers glædet sig til det, og sidste skoledag er da også noget særligt.

Faktaboks og et bedre billede taget i dagslys kommer når Isabella er helt færdig.

6 comments:

Ann said...

Den er meget smuk, og jeg kan lige se dig i den. Den klæder dig garanteret rigtig godt.
God bedring med Lise!

Lin said...

Knaegten har da ret. Sikken et doedsygt emne, det kan man jo ikke pynte paa.Det er faktiskt som at lave en fakta-boks paa 5 sider med lutter toerre facts. Nae, fristil, det er bedre.
Overlevede haven Joergens afbraending????
Rigtig god bedring til Lise. Syg om sommeren er af en eller anden maerkelig grund vaerre end at vaere syg om vinteren.
Vi naar desvaerre ikke vestpaa, men maaske en gang......... man ved jo aldrig.
Glaeder mig til at se dig med Isabella paa. Den ser flot ud.

Tine said...

Hvor er det dog en smuk model.
Jeg er sikker på at du bliver rigtig glad for den!

God bedring til Lise. Øv hvor træls at være syg på sidste skoledag.
Den er altid så hyggelig :-)

Sylvia said...

Å, så fin den blir, den blusen du strikker på.Den er det bare å ikle seg når den er ferdig.
Det er synd at Lise er syk når hun skal ha skoleavslutning.....men så får hun da en laaaang og deilig sommerferie!!
Ps: ja, jeg rekker det jeg skal.

lise said...

Flot..strikker du også om natten :-)

KirstenK said...

Rigtig fin sommerbluse, jeg tænker som lise...om du også strikker om natten!