Monday, June 28, 2010

Mere sommerstrik - i haven ;-)

Sommeren er kommet, og i år har jeg rigtig meget lyst til at strikke sommerbluser. Havde ellers sagt at det der bomuldsstrik - det gad jeg slet ikke mere.
I lørdags slog jeg op til en drops model. Jeg havde en del garn til overs efter nederdelen, så beholdningen er blevet suppleret med et par ekstra nøgler.
På grund af ferien til Kreta hvor der forsvand næsten 2 weekender, dårligt vejr, og mange andre aktiviteter var vi kommet MEGET bag ud med hensyn til ukrudtet i haven. Vi tog en ordentlig tørn i går, og nu ser der såmænd ganske pænt ud. Vi mangler lige et par enkelte kroge, men det er overskueligt igen.
Og så håber vi bare at det gode vejr holder, for der er endnu 2 uger til vi begynder vores sommerferie..........

7 comments:

Ann said...

Jahh, jeg havde godt luret på den bomuldsudmelding ;-)
Godt, at du har skiftet mening.
Det ser spændende ud og den farve!

Gitte said...

Måske er det varmen ;-) Og så har jeg flyttet kontor på arbejde, hvor solen skinner - det giver mere lyst til sommertøj. Før synes jeg jeg frøs - uanset hvor godt vejret var ude.....

Fru Kahr said...

Hvor ser den fin ud din nye sommerbluse...og det gør din have forøvrigt også:-)

Irene said...

Sikken et fint hulmønster, der er på den bluse. Spændt på at se den færdig:-)
Og din have ser jo helt perfekt ud:-)

Tine said...

Sikke da en dejlig model.
Jeg er sikker på at den (som sædvanlig) bliver super god til dig :-)

Kunne du ikke lige komme forbi min have? Den trænger til en ordenlig omgang :-D

Strikkeheksen said...

Også her, bare kom forbi og gør det uoverskuelige overskueligt ;-)

Selvfølgelig er det ikke slut med bomuld, sommertøj skal der jo til, selvom det aldrig bliver slidt op ;-) Som altid en skøn model, du har valgt :-)

Gitte said...

Altså piger - hvis I vil komme og gøre mine badeværelser rene, så kommer jeg gerne og giver en hånd med i haven ;-)