Sunday, October 31, 2010

Ribbluse i efterårsløv

Jeg havde egentlig regnet med at jeg skulle have Isager-ribblusen med flæsekant på ud til Berit, der holder den månedlige strik in i dag - men der har været gang i symaskinen, så jeg har ikke fået strikket så meget.
Istedet kommer blusen med i strikketasken i dag, så jeg kan få strikket det sidste - flæsen på det sidste ærme, og så er det også nødvendigt med en kant for oven, der samler halsen lidt sammen. Hvad skal mere med - jeg må igang med den vigtige planlægningen.......

5 comments:

Uldbegavet said...

Den er bare blevet helt vildt flot
Faktisk ser den meget bedre ud, end på Isagers billede, hvor den ser ud som om, der er meget mere vidde i skødet.
Din er perfekt og skøn farve.

Hvor er det flot alt det du får lavet, du er så produktiv og en utrolig inspiration.
Jeg glæder mig over at læse din blog hver eneste dag.
Tak for en god blog

Mange hilsner
Susanne

Gitte said...

Kære Susanne,
Tusind, tusind tak for dine rosende ord. ;-)
Gitte

Eva said...

Den trøje er virkelig lækker. Den ser ud til at sidde så flot.
Håber, du fik den færdig i dag:)

Gitte said...

Jeps - Eva - nu er den færdig. Mangler kun at hæfte tråde.

Benedicte said...

Jeg læser med men kommenterer ikke så meget, men mage til flittig kvinde skal man vist lede længe efter :-) Skøn, skøn bluse, som jeg er helt sikker på vil klæde dig forrygende. Håber I havde en fin strik-in.