Monday, July 23, 2012

Lidt småt: Et par fetching

Efter en uge på Mols og et par dage hjemme, hvor der både var strøg- og biograftur med en veninde, sommertræf i mødregruppen med børn og hunde og diverse andre aktiviteter tog vi en tur til Sjælland på besøg hos venner.


Med som værtindegave var bl.a. et par Fetching - fingerløse vanter fra Knitty, og en anden lidt varm ting til manden der har (næsten) alt, som jeg ikke vil bringe billede af her, men fortælle at den findes på Ravelry under navnet "Willy Warmer" - også i orange. Den gav anledning til nogle gode grin :-)

Vi havde nogle dejlige dage, hvor vejret heldigvis var med os - sådan da. Vi skulle nemlig ud og sejle i kajak. De bor tæt på søerne v. Brøndby Strand, så der var gang i kajakkerne både fredag og lørdag. Det er en herlig fornemmelse af glide igennem vandet, men det var ikke let at få ungerne ud, så jeg kunne få en tur.


Her er Søren og Lise ude på vandet.

4 comments:

Uldbegavet said...

Det lyder som en god tur. Jeg har aldrig sejlet i kajak, men har hørt det er supersjovt, så jeg kan godt forstå ungerne ikke ville i land.

Strikkeheksen said...

Jeg ville da ellers gerne se deres mor lave en grønlændervending ;-) Det er skønt at padle, det kan jeg jo kun være enig i :-)

Skøn værtindegave - du er da i den grad blevet bidt af orange - svært at bedømme mandens gave - jeg kan simpelthen ikke komme i tanker om, hvad en Willy warmer sku være for noget ;-)

Lydert said...

Skønne gaver, og jeg kan godt komme i tanke om, hvad en Willy Warmer er; den må have gjort lykke

Tine said...

Super fin gave!
Du er godt nok kreativ :-)

Og hvor er din kjole blevet flot!!
Jeg beklager min sene kommentar, men jeg er dybt imponeret.
Den sidder bare så flot på dig.