Sunday, January 9, 2011

Indkøbsrapport

Det var en rigtig hyggelig tøsedag i går. Jeg tog afsted lørdag kl. 09.30 og kom hjem kl. 17....... Jeg var faktisk så træt, at jeg var nødt til at tage en lur inden aftensmaden. Jørgen har købt en Römertopf, og hele huset duftede fantastisk af mad der blev langtidssteg i ovnen. Lækker mad som afslutning på en dejlig lørdag.

Der kom lidt af hvert med hjem:

Først Isager - desværre var Alpaca 1 udsolgt, så jeg fik kun Spinni'en med hjem til den lille sorte kjole. Jeg får en SMS, når det er på lager igen. Og som de sagde i forretningen - så kunne jeg jo starte med at vinde garn op ;-) Der strikkes på livet løs på Honey trøjen, som måske når at blive færdig inden jeg får resten af garnet til kjolen.


Der smuttede også et nyt strikkehæfte med hjem i posen, No 1, No 2, No 3. Jeg er især vild med denne bluse, som også kan strikkes som kjole. Spinnien findes i en flot mørk lilla.....

Sørme om der ikke også kom et par lilla Angulus sko med hjem,


- og en NoaNoa kjole, som jeg flyttede ind i i går aftes. Den er skøn at have på.


Jeg har lovet Lise en strøgtur, og den er fastlagt til næste fredag. Måske jeg kan hente Alpaca hos Isager der.

Jeg er i fuld gang med oprydning. Kl. 15 er jeg inviteret til kaffe hos en af Lises veninder. Hendes mor og jeg kan lige nå et par pinde og en kop, inden pigerne skal hvert til sit for at skrive stil.

15 comments:

Gitte said...

test

nynne said...

Lækre indkøb - mon ikke jeg skulle aflægge NOA NOA et lille besøg.
Glæder mig til at se din Honey færdig

Fríða said...

mmm, ser ud som du har haft en super lækker indköbstur, og så udsigt til endnu en i næste uge, sejt!
kh.fra Island
Frida

Eg said...

Det ser ud til en dejlig tur du har haft. Måske skulle man selv tage en tur, mangler efterhånden garn - da der ikke er garn nok på matriklen til de store projekter.

Tine said...

Lyder til at i hyggede jer.
Dejligt garn du fik købt.
Du må igang med at vinde op :-)

Rigtig fin kjole. Den kan jeg godt forstå du er flyttet ind i :-)

Ann said...

Ja, hold da op! Du må da ha været døden nær af anstrengelse efter alle de prøvelser ;-)
Lækre sager, du fik smuttet i poserne.
Så er der ro i sjælen et par dage, ved jeg fra mig selv, lige indtil......
Har selv været til Store Strikkesøndag idag....Pyha! Det blev dyrt ;-)

Kludemutter said...

Skjønne sager du fik med hjem ;)
Det lille hæfte er bare godt.

Yt,

Hygge-Strik said...

Det er da noget af et udsalg du har været på.....ene lækre sager til ego forkælelse

Lin said...

Hold da op, sikke laekre indkoeb.Aergeligt med garnet, for jeg synes at kunne maerke paa dig at det kribler lidt i fingrene for at gaa igang hihi. Den nye model ser laekker ud. Hvilken farve????

FrøkenTina said...

Det er dejligt med sådan en lørdag! Det er nogle store projekter du strikker, men du er vist også proff turbostrikker?!

Fin bluse - i en farve der passer til angulus'ne!

KirstenK said...

Sikke dog en lækker Noa Noa kjole...og rømertopfen får i stor glæde af...jeg bruger min ustandselig!

Strikkeheksen said...

Det er sgu´ (undskyld ;-)) rent ud hårdt at bruge penge :-) Lyder som en skøn tur - tænk, en HEL shoppingdag - ja, jeg er bare misundelig. Men helt vildt lækre ting, du fik med hjem, den kjole er helt suveræn og så er den jo sort ;-)

Berit said...

Det var da anstrengelserne værd - sikke nogle lækre ting, du fik købt!

Eva said...

Den kjole er da helt skøn.
Og så med de lilla sko til. Heldige dig.

Helle : said...

Sikke dog nogle skønne indkøb du fik gjort. Den bluse i dit nye strikkehæfte vil jeg da gerne kigge lidt nærmere på, den ligner en som kan varieres lidt i størrelsen ;-)

Skønne sko du har fundet.