Thursday, January 20, 2011

Kup - med 70% rabat

Jeg fik øje på den i oktober på strøgtur - frakken fra NoaNoa, og faldt fuldstændig for den. Jeg har kigget på den et par gange siden, men jeg mangler egentlig ikke. Derfor besluttede jeg, at hvis den stadig var i butikken, når der var udsalg, så var et det OK. Og sørme om den ikke hang der i onsdags, da jeg kom forbi, og med 70%'s rabat. Købt det blev den.


Den nederste del lynes af, så det bliver en kort jakke.


Billederne er ikke de bedste. Der er jo stadig mørkt, når man kommer hjem fra arbejde til hverdag....

9 comments:

Ann said...

Nej, hvor smart!
Jakke og frakke i ét.
Sikket kup!
Tålmodighed betalte sig.
Tillykke med det.

Britt said...

Selvfølgelig skal du da have den - den er fantastisk!!!!

Gitte said...

Føler mig også ret heldig ;-)

Lisbeth said...

Vildt flot. Er sikker på at den klæder dig :-)

Eva said...

Den er flot!
70%,- det er da et rigtig kup.

Trillemor said...

Hold nu op, hvor er den flot. Kan godt forstå du faldt for den:)

Lin said...

Ja, det var et kup. Og saa en to i eener. Smart.

Strikkeheksen said...

70% - det er klart, du måtte ha´ den :-) Det er en flot frakke og så er det jo kanonsmart, at den også kan blive til en jakke.

Vi ses i morgen :-)

Fru Kahr said...

Det var da lidt af et kup:-)