Thursday, January 27, 2011

"Nye" gardiner i hele stuen

De 2 sidste gardiner til stuen er syet, nu mangler jeg kun filtblomsterne......


Jeg har rendt hele huset rundt i aften efter en ordentlig saks til papir, for min gode stofsaks skal altså ikke anvendes!!! Jeg har ikke fundet en eneste. Der bliver købt en ordentlig papirsaks i morgen, så jeg kan få lavet blomsterskabeloner.

Næste projekt er køkkengardiner, (jeg har 3 stykker gardin til overs fra stuen). Til det har jeg fundet en skabelon af en kaffekop med underkop.

Før gardinerne blev vendt på tværs så de sådan ud:


Lise var til discofest i aften. Jeg havde lovet hende en lysrød lipsglos. En rigtig en. Den endte med at koste en bondegård hos Matas, for den skulle selvfølgelig være uden parfume. Pigen var lykkelig, og Søren fik et nyt PS2-spil ud af turen til det lokale indkøbscenter...... Sådan kan det gå.

Nu skal der strikkes et par pinde på kjolen.

4 comments:

KirstenK said...

Ja, når den ene skal have noget skal den anden jo også...Uha, jeg går og luerer på din gardiide!

Gitte said...

Kirsten - de er lette at sy - primært fordi jeg genanvender gardinerne, så der ikke ret meget der skal syes....

Berit said...

De ser brandgodt ud dine nye gardiner!

Tak for sidst og rigtig god weekend.

Helle : said...

Har du lavet dem om til folde gardiner eller hvad ??