Wednesday, March 26, 2008

Elizabeth Bennetts Cabled Cardigan

Jeg har købt garn til denne smukke trøje hos Nana, 123 Knits. Glæder mig rigtig meget til at garnet kommer med posten, så jeg kan komme igang. Håber at trøjen bliver lige så fantastisk, som den ser ud til på billedet.

Bør strikkes i selskabet med disse 2 ;-), som jeg elsker og har set et utal af gange i både BBC's tv-serieudgave og i filmversionen (til de u-indviede - "heltinden" hedder Elizabeth Bennett...):



Spørgsmålet er bare hvad jeg gør ved mand og børn imens?

6 comments:

Unknown said...

Smuk trøje - og dejlig "tøse"-film.

Mand og børn? Dem sender du da i biffen og se en rædselsfuld Disney eller Tju-bang film..... og så en tur på burger-bar bagefter.... så er der masser af tid til film, strik og fyldte chokolader i sofaen..... måske man selv skulle følge denne opskrift ;o)

Anonymous said...

Om PostDanmark vil det, har du garnet i morgen. Det er sendt...

Håber trøjen bliver fantastisk - glæder mig til at følge med.

Anonymous said...

Åhh, den er skøn.. Skynd dig nu! *GG*
Kan foreslå en tur med en god veninde eller en søster e.lign. på wellness weekend og lad manden passe børnene, så skal du se, du kommer langt, og er en glad og tilpas mor/hustru når du er hjemme igen :-)

Ulla V. said...

Denne kombination er god for både sjæl og øjne....

Den ser simpelthen så smuk og blød ud trøjen....den minder mig sådan om England. Det må skyldes de skønne snoninger!

Og engelske film - uha, uha!! En stor favorit i mit univers....

Børn og mand bør lave mad - incl. dessert - til dig, så det står parat inden de drager på besøg hos gode venner ;0)

Gitte said...

Nanna - Ih hvor jeg glæder mig. Tusind tak.

Tris, Gitte og Ulla - sikken dog en masse dejlige forslag. Har forelagt dem for min mand. Tror ikke helt at han tager mig alvorligt ;-)
Nå - han er nu en tålmodig sjæl, der siger at jeg bare skal strikke alt det jeg vil, fordi han kan se at det gør mig glad - bare han kan slippe for at høre for meget om det. Tror han synes det er belastende at blive taget med på råd om farvevalg m.v. - i søndags var det ovenikøbet midt i læsningen af Jyllands Posten....

Ulla - engelske film hører absolut også til mine favoritter...

hanneb said...

Hørt hørt, jeg følger lige op om de andre:-)